اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان‌رضوی مطرح شد

تغییر نام شورای هماهنگی حمل و نقل و مسکن خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در جلسه‌ای با تغییر نام شورای هماهنگی حمل و نقل و مسکن استان به شورای هماهنگی راه و شهرسازی موافقت کردند.

تغییر نام شورای هماهنگی حمل و نقل و مسکن خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی، در این جلسه که در محل اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی برگزار شد، اعضا ضمن موافقت با این تغییر نام این شورا بر لزوم هم‌سویی و هم‌افزایی توان دستگاه‌های عضو در مسیر پیش‌برد اهداف عالیه وزارت راه و شهرسازی در استان تاکید کردند.

محمدرضا قاسمی قائم‌مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی در این جلسه با اشاره به گستردگی فعالیت‌ها و وظایف این شورا در استان خراسان‌رضوی گفت: اعضای این شورا وظیفه تامین زیرساخت‌های توسعه استان را برعهده داشته و این شورا از نظر حجم فعالیت‌ها و حجم اعتبارات در استان سرآمد است، بنابراین ضروری است تمام دستگاه‌های زیرمجموعه شورا هماهنگ گام بردارند.

وی با اشاره به امکانات، توانمندی‌ها، تجهیزات و اختیارات دستگاه‌های عضو شورا افزود: در صورت اتحاد تمام دستگاه‌های زیرمجموعه شورا و هم‌افزایی توانمندی‌ها می‌توان امیدوار به اجرایی شدن سریع‌تر اهداف و برنامه‌های هر دستگاه و در نتیجه اهداف و برنامه‌های شورا بود.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان در ادامه از تمام دستگاه‌های زیرمجموعه شورا خواست به صورت یک بدنه واحد در راستای اجرای کیفی امور، اطلاع‌رسانی از اقدامات و پیشرفت‌ها به ارباب جراید و عموم مردم و حمایت از تلاش‌ها و زحمات سایر دستگاه‌ها تلاش کنند.

بررسی مصوبات جلسات قبلی شورا، بررسی مشکلات و چالش‌های جاری اعضای شورا و ارائه راهکارهای حل این مشکلات، بررسی توانمندی‌های هر دستگاه به منظور به اشتراک‌گذاری بین اعضا و ایجاد شرایط ویژه معیشتی و رفاهی برای کارکنان دستگاه‌های زیرمجموعه شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان‌رضوی از دیگر موارد مطرح شده در جلسه بود.

هم‌چنین در این جلسه اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فرودگاه بین‌المللی مشهد و بررسی عملکرد این فرودگاه با آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی آشنا شدند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول