اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی خبر داد

بهره‌برداری از شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از افتتاح شبکه توزیع آب شرب طرح 46 هکتاری مسکن مهر شهر بیرجند خبر داد.

بهره‌برداری از شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر بیرجند

سید مجتبی عراقی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: شبکه توزیع آب شرب طرح 46 هکتاری مسکن مهر دهلکوه بیرجند با اعتبار 9 هزار میلیون ریال به بهره‌‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح 12 هزار نفر از ساکنان این منطقه از مواهب آن برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از بهره‌برداری از شبکه جمع‌آوری فاضلاب و شبکه توزیع آب سایت اداری بیرجند با اعتبار 2 هزار میلیون ریال خبر داد و گفت: در راستای آماده‌سازی این پروژه دو کیلومتر شبکه فاضلاب و 5.2 کیلومتر شبکه توزیع آب اجرایی شده است.

عراقی‌زاده تصریح کرد: همچنین در هفته دولت پروژه آبرسانی به شهر فردوس به بهره‌برداری رسید که در این راستا حفر چاه و تجهیز آن، احداث کانکس و حصارکشی و اجرای خط انتقال چاه تا شبکه به طول یک‌هزار و 700 متر و قطر 200 میلی‌متر انجام شده است.

وی از احداث 4 هزار متر شبکه اصلی آب شرب و احداث هفت باب حوضچه شیرآلات اصلی شبکه در راستای اصلاح و توسعه بخشی از شبکه آب شهر فردوس خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی احداث شبکه آب فاز سه مسکن مهر شهر فردوس، تکمیل خط انتقال فاضلاب شهر فردوس و اجرای قسمتی از کلکتور اصلی فاضلاب شهر فردوس را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح این مجموعه در هفته دولت عنوان کرد.

عراقی‌زاده به مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح امور درمیان در هفته دولت اشاره کرد و متذکر شد: احداث شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر، کلنگ‌زنی احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی و کلنگ‌زنی احداث مخزن 2 هزار مترمکعبی از جمله این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول