اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد مازندران:

8 هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند

خبرگزاری فارس: معاون حمایت اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: 8 هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند.

8 هزار مددجوی کمیته امداد در مازندران فاقد مسکن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فرضعلی خلیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اشاره به اینکه امسال برای 500 مددجوی کمیته امداد مسکن با کمک پروژه مسکن مهر ساخته می‌شود، گفت: با تحقق اهداف مسکن مهر کمیته امداد برای مددجویانی که نمی‌توانند 5 میلیون تومان آورده اولیه شرکت در پروژه مسکن مهر را پرداخت کنند، کمک می‌کند.

این مسئول با اعلام اینکه 401 نفر نیز در سال گذشته از تسهیلات مسکن کمیته امداد استان بهره‌مند شدند، ادامه داد: 5 تا 7 میلیون تومان برای هر واحد کمک شد.

وی با بیان اینکه در اداره حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد مازندران خدمات انواع تسهیلات قرض‌الحسنه در چند بخش کارگشایی، شهریه دانشجویی، تسهیلات خرید و ودیعه مسکن انجام می‌شود، افزود: سال گذشته در مجموع 7 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت شد.

خلیلی با اشاره به اینکه 5 میلیون تومان کمک هزینه خرید مسکن و 3 میلیون تومان ودیعه مسکن به مددجویان واجد شرایط دریافت این تسهیلات پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: پرداخت کمک هزینه شهریه‌های دانشجویی که از طریق معاونت فرهنگی معرفی می‌شوند نیز از خدماتی است که توسط کمیته امداد مازندران انجام می‌شود.

معاون حمایت اجتماعی کمیته امداد مازندران، میزان کمک هزینه پرداخت شده به مددجویان کمیته امداد مازندران در سال گذشته را 4 میلیارد ریال برشمرد و عنوان کرد: این کمک هزینه به یک هزار و 200 دانشجو پرداخت شد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره محدودیت کمیته امداد برای پرداخت کمک هزینه شهریه به دانشجویان نیز بیان داشت: در بعضی از رشته‌ها محدودیت پرداخت تسهیلات داریم.

خلیلی با اعلام اینکه 60 هزار خانوار با جمعیت 120 هزار نفر در استان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند، ادامه داد: در ماه رمضان امسال مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با حدود 200 خانوار مددجوی این نهاد دیدار چهره‌ به چهره داشتند و مشکلات آنها را رسیدگی کردند.

این مسئول از افطار دهی 5 هزار و 300 مددجوی کمیته امداد استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و متذکر شد: 2 هزار نفر از خیران و مسئولان نیز در مراسم‌های افطار دهی در کنار مددجویان کمیته امداد استان بودند.

معاون حمایت اجتماعی کمیته امداد مازندران از توزیع 16 هزار بسته سبد غذایی خبر داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول