اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود خبر داد

افتتاح 96 واحد مسکن مهر در لنگرود

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود از افتتاح 96 واحد مسکن مهر به‌زودی در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 96 واحد مسکن مهر در لنگرود

عزیز کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با بیان اینکه کارهای با ارزش و بزرگی در حال انجام است که نباید با ناشایستگی و عدم شناخت راه درست و مشکلات دیگر آنها را خراب کرد اظهار کرد: مسکن مهر از جمله کارهای بزرگی بوده که در این دولت در حال انجام است.

وی از ساخت 2 هزار واحد مسکن مهر در لنگرود خبر داد و افزود: تمام تلاش‌ و صرف انرژی‌ها برای رضایت مردم است تا همگان از عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی راضی باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه متولیان باید در ساخت و نظارت و تحویل این واحدها کوشا باشند تصریح کرد: مسکن مهر مهم‌ترین اتفاق در لنگرود است و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که برای مسکن مهر 2 هزار خانوار ناراضی باشند.

وی افزود: در اجرای این پروژه اگر مشکلاتی وجود دارد متولیان امر آن را برطرف کنند تا در زمان تحویل متقاضیان دغدغه‌ای نداشته باشند.

کاظمی شفاف‌سازی در روند اجرای پروژه مسکن مهر را مهم دانست و اذعان کرد: متولیان تمهیداتی فراهم کنند تا صاحبان این خانه‌ها روند ساخت منازل خود را از نزدیک مشاهده کنند.

وی با اشاره به افتتاح 96 واحد مسکن مهر لنگرود در چند روز آینده خاطر نشان کرد: در تمام کارهای خوب نقایصی وجود دارد که متولیان پروژه باید بر سرعت انجام کارها بکوشند.

فرماندار لنگرود با تصریح بر اینکه صدا و سیما در پخش برنامه‌های شهرستان‌های استان در هفته دولت عدالت را رعایت کند یادآور شد: مردم شهرستان‌ها نیز باید از کارهای انجام گرفته در شهر خود آگاه شوند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول