اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

افتتاح فاز نخست پروژه 300 واحدی مسکن مهر کنگان

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، فاز نخست پروژه 300 واحدی مسکن مهر کنگان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح فاز نخست پروژه 300 واحدی مسکن مهر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان فرماندار کنگان در آیین افتتاح پروژه 300 واحدی مسکن مهر کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و استراتژیک در سطح استان و کشور است و نقش مهمی در اقتصاد و صنعت کشور دارد.

تیمور یزدان‌شناس افزود: اجرای مسکن مهر از طرح‌های ماندگار و مهم دولت نهم و دهم است و امسال شاهد افتتاح چند پروژه مهم مسکن مهر در کنگان هستیم.

فرماندار کنگان با اشاره به افتتاح فاز اول مسکن مهر کنگان خاطر نشان کرد: فاز اول این پروژه شامل بهره‌برداری و واگذاری 72 واحد مسکن مهر در 4 تیپ 67، 70 ، 85 و 98 متری به واجدین شرایط است که برای اجرای آن 10 میلیارد ریال از محل تسهیلات مسکن مهر و مشارکت‌های مردمی هزینه شده است.

یزدان‌شناس بیان کرد: بر اساس برنامه‌‌ریزی صورت گرفته تا قبل از پایان دولت دهم نیز بقیه واحدها تکمیل و به واجدین شرایط واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به سایر پروژه‌هایی که امروز افتتاح شده‌اند نیز گفت: دبستان 6 کلاسه روستای برکه چوپان با اعتبار 2600 میلیون ریال و یک طرح بزرگ بندری (ساختمان انبار شماره 1 تاسیسات بندری) با اعتبار 14 میلیارد ریال امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار کنگان اذعان داشت: افتتاح ده‌ها پروژه عمرانی در هفته دولت در شهرستان کنگان با اعتبار افزون بر 500 میلیارد ریال نشان از توجه و اهتمام دولت به توسعه همه جانبه این حوزه جغرافیایی دارد.

یزدان‌شناس افزود: از مسئولان انتظار داریم در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام همکاری و مساعدت بیشتر و بهتری داشته باشند و به طور مرتب بیلان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی در مسیر رشد و بالندگی شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول