اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور

مسکن مهر646 واحدی بابل بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: هفته آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور مسکن مهر646 واحدی اوشیب بابل افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مسکن مهر646 واحدی بابل بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در جلسه شورای اداری بابل اظهار داشت: با روحیه وحدت و همدلی که بین مسئولان بابل ایجاد شده هم‌اکنون این شهرستان مسیر توسعه و پیشرفت را طی می‌کند.

وی برقراری امنیت عمومی، تشکیل حقوق شهروندی با سه کارگروه، طرح تحول اشتغال در دو بخش، تقویت ارتباط با تشکل‌های سیاسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی بابل برشمرد و افزود: اعتبار تملک و دارایی بابل در سال گذشته 21 میلیارد و 74 میلیون تومان بوده که بین 384 پروژه توزیع شد و اعتبار تملک و دارایی سال جاری بابل 24 میلیارد و 812 میلیون تومان بوده که بین 413 پروژه توزیع شده است.

مهدوی از افزایش بیش از 13 درصدی اعتبارات عمرانی بابل خبر داد و افزود: در حال حاضر سند چشم‌انداز پنج ساله آینده بابل آماده و برنامه‌های لازم برای توسعه و پیشرفت این شهرستان ترسیم شده است.

فرماندار بابل بهره‌برداری از 56 پروژه عمرانی با اعتباری نزدیک به 18 میلیارد تومان را حاصل تلاش و فعالیت دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و اذعان داشت: هفته آینده با حضور معاون اول رئیس جمهور مسکن 646 واحدی اوشیب بابل به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول