اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا خبر داد

پرداخت 140 هزار میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر خودمالک صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا گفت: بالغ بر 140 هزار میلیون ریال تسهیلات برای 700 واحد مسکن مهر خود مالک در داخل شهر صومعه‌سرا پرداخت شد.

پرداخت 140 هزار میلیون ریال تسهیلات مسکن مهر خودمالک صومعه‌سرا

عین‌الله خان‌علی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به افتتاح شش پروژه عمرانی راه روستایی در روستای مهویزان این شهرستان، اظهار کرد: خدمت‌رسانی و ایجاد رفاه بیشتر برای مردم علاوه بر رضایت شهروندان، خرسندی مسئولان را نیز در بر دارد.

وی هفته دولت را برای دستیابی به توسعه و پیشرفت  در سطح ملی بابرکت و مهم خواند و افزود: زمینه‌های این توسعه و پیشرفت‌ از دوران انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و جان‌فشانی شهیدان انقلابی مانند رجایی و باهنر ایجاد شد.

این مسئول پروژه‌های هفته دولت راه و شهرسازی صومعه‌سرا در بخش آسفالت، زیرسازی و روکش شش راه روستایی عنوان کرد.

وی روستاهای نطف در مهویزان، ماتک، شفت‌محله، عربان به چمثقال، چوبه به صیقلوندان و مناره بازار به ولد را مشمول طرح راه‌سازی ذکر کرد.

خان‌علی‌زاده با بیان اینکه برای آسفالت و زیرسازی این شش راه روستایی بالغ بر 985 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: بیش از 800 میلیون تومان از این مبلغ تخصیص یافته و بقیه اعتبار جزو مطالبه پیمانکار است که باید پرداخت شود.

وی به انجام عملیات‌های صورت گرفته از هفته دولت گذشته تا جاری در صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت زمانی بیش از 25 پروژه در بخش راه و پنج پروژه در بخش مسکن و شهرسازی شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا پاکسازی حریم راه، تهیه، تعمیر و نصب چراغ‌های چشمک زن، خط‌کشی راه‌های روستایی، اصلی و فرعی، شن‌ریزی شانه راه‌ها، لکه‌گیری آسفالت، صدور مجوزهای ساخت، بازسازی علایم راهنمایی و رانندگی، نصب تابلوهای اطلاعاتی جدید و تهیه و نصب گارد ریل را از جمله خدمات بخش راه صومعه‌سرا برشمرد.

وی با تصریح بر اینکه تمام این خدمات با همکاری نیروهای ارزشی نهاد مذکور انجام شده است، خاطرنشان کرد: نیازها و مشکلات مردم در حوزه اختیاری اداره راه و شهرسازی با اولویت‌بندی و طبق اعتبارات تخصیص یافته عملیاتی می‌شود.

خان‌علی‌زاده با اشاره به خدمات بخش مسکن و شهرسازی اداره راه و شهرسازی صومعه‌سرا یادآور شد: پرداخت بالغ بر 140 هزار میلیون ریال تسهیلات برای 700 واحد مسکن مهر خود مالک در داخل شهر، اخذ 38 فقره مجوز تخریب مدرسه‌های صومعه‌سرا برای ارسال به سازمان اقتصاد و دارایی استان، شناسایی و واگذاری زمین برای احداث ساختمان‌های اداری، پیگیری صدور سند زمین‌های محدوده شهر و 350 واحد مسکونی مسکن مهر از جمله خدمات بخش مسکن و شهرسازی این شهرستان است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول