اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا خبر داد

آمادگی جهادگران بویین زهرایی برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا از آمادگی کامل جهادگران بسیجی این شهرستان برای ساخت فوری مسکن‌های روستائی زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

آمادگی جهادگران بویین زهرایی برای ساخت مسکن زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از جوانان شهرستان بویین زهرا با اشاره به آمادگی جهادگران بسیجی شهرستان بویین زهرا اعم از مهندسان، فرهنگیان و اقشار دانش‌آموزی برای اعزام به مناطق زلزله‌زده استان‌ آذربایجان شرقی اظهار کرد: قرارگاه بسیج سازندگی این شهرستان در حال حاضر برای اعزام نفرات و گروه‌های جهادگر بسیجی از آمادگی کامل و بسیار بالایی برخودار بوده و در صورت کسب فرمان از سوی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در نخستین بازه زمانی ممکن گروه‌های متعدد جهادگر از حوزه‌های مقاومت بسیج بخش‌های مختلف این شهرستان به مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی اعزام می‌شوند.

علی اینانلو اضافه کرد: به کارگیری عناصر توانمند در بلایای طبیعی در امر بازسازی و نوسازی مناطق امری مهم است که مسئولان و مدیران مراکز بحران باید به آن توجه کافی و دقت را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف بسیجیان امروز در رکاب ولایت فقیه حضور داشته و تا پای جان حامی ارزش‌ها و آرمان‌های معمار کبیر جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمنان در 33 سال گذشته به خوبی نشان داده‌اند که از قدرت و عظمت والای بسیجیان هراس داشته و درصدد ضربه به انقلاب اسلامی هستند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: استکبار و غرب هر از گاهی با توطئه و نیرنگ در تلاشند تا انقلاب اسلامی را از مسیر اصلی خویش که همان ایجاد عدالت و اشاعه فرهنگ اسلام در جهان است بازدارند اما تمام آنها باید بدانند که تا زمانی جوانان و نوجوانان پاک و دلاور ایران اسلامی پایبند به اصول و قوانین اسلام باشند این کشور از گزند حوادث مصون می‌ماند.

اینانلو با بیان اینکه نقش بسیج در عرصه‌های مختلف متغیر و درخشنده است، افزود: در دوره‌ای که کشور نیازمند دفاع سخت بود بسیجیان در میدان‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شده و تا پای جان با آخرین قدرت و توان خویش در برابر دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده و آنان را از مرز‌های مقدس کشور به بیرون راندند، و در جنگ کنونی نیز که نبرد میان فرهنگ‌ها و اعتقادات تلقی می‌شود بسیج تا به امروز نقش ویژه‌ و محوری را بر عهده داشته و از آبرو و کیان معنوی جمهوری اسلامی پاسداری می‌کند.

وی خاطرنشان‌ کرد: امیدواریم که با استمرار مجاهدها و تلاش شبانه‌روزی بسیجیان و جوانان زمینه قدرت‌نمایی کشور مهیا شود.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول