اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

استکبار مستأصل شده و آخرین نفس‌ها را می‌کشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبیک گفت: امروز استکبار جهانی از لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مستأصل شده و آخرین نفس‌ها را می‌کشد چرا که مردم دنیا نیز از دست صهیونیست خسته شده‌اند.

استکبار مستأصل شده و آخرین نفس‌ها را می‌کشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر آبیک در مسجد ولی عصر(عج) با اشاره به هشتم شهریورماه، روز مبارزه با تروریسم (انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر) اظهار کرد: به فرمایش امام راحل آمریکا و هم‌پیمانانش سرچشمه تروریسم هستند چرا که برای دستیابی به اهداف پلید خود از هیچ جنایت و خیانتی دست بر نداشته و جنایاتی را مرتکب شده‌اند که قلم‌ها از نوشتن و زبان‌ها از گفتن آنها شرم می‌کنند.

وی افزود: امروز استکبار جهانی از لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مستأصل شده و آخرین نفس‌ها را می‌کشد چرا که مردم دنیا نیز از دست صهیونیست خسته شده‌اند.

خطیب جمعه شهر آبیک ضمن محکومیت جنایت‌کارانه علیه شخصیت نخست و دوم قوه مجریه در سال 60 تصریح کرد: در تاریخ سابقه ندارد که دو شخصیت مهم کشوری به یک‌باره کشته شوند اما، دولت باقی بماند که این امر بیانگر این است که آگاهی و بصیرت امام زمان (عج) بر مردم ایران اشراف دارد.

امام جمعه شهر آبیک خاطر‌نشان کرد: عده‌ای منافق در داخل کشور تبلیغات آمریکا و اسرائیل را ضد انقلاب اسلامی می‌کنند.

موسوی اضافه کرد: اگر فقط یک روز آمریکا و اسرائیل در گفتارشان صادق باشند و راست بگویند نابود خواهند شد به همین دلیل هیچ‌گاه سخنانشان صحت ندارد و یاوه‌گویی بیش نیست.

وی، وهابیت را ساخته و پرداخته انگلیس دانست و گفت: انگلیس در عربستان وهابیت را رواج داد و موفق هم شد؛ در کشور ما نیز بهایئت را می‌خواستند پایه‌ریزی کنند که موفق نشدند و دلیل آن هم پیروی مردم از مکتب اسلام و اهل بیت (ع) بود.

موسوی بیان کرد: وهابی‌ها به خدا اعتقادی ندارند و برای رسیدن به اهداف و مقاصد شومشان با دروغ‌گویی و تظاهر احادیث را جعل کرده و به ائمه‌اطهار (ع) نسبت داده‌اند که اصلا واقعیت ندارد و تنها می‌خواهند افکار پست و گندیده بنی‌‌امیه را به خورد افکار عمومی بدهند.

وی اضافه کرد: از جمله جنایاتی که وهابیت تاکنون مرتکب شده می‌توان به قتل 5 هزار نفر در حرم امام حسین (ع)، ویرانی گنبد خضرا پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد اما، به دلیل مقاومت افکا‌ر عمومی جهان وهابیت در این زمینه شکست خورد، ویرانی قبرستان بقیع، یکسان کردن قبر عبد‌المطلب با خاک و کشتار بسیاری از علمای اهل سنت نیز از دیگر اقدامات ناپسند وهابیت است که جای تأسف دارد و از خدا می‌خواهیم که راه سقوط این فرقه کذایی را فراهم کند.

امام جمعه شهر آبیک با تأکید بر الگو‌پذیری مسئولان از شهید رجایی بیان کرد: این شهید بزرگوار با نیت صادقانه، خدمت خالصانه، زندگی زاهدانه، اطاعت خاضعانه از ولایت فقیه و با تلاش خستگی‌ناپذیر توانست اثبات کند که مسئولان پس از ایشان هم می‌‌توانند با اطاعت محض از مقام عظمای ‌ولایت، کشتی انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود برسانند.

موسوی اذعان کرد: امروز چشم دنیا به نظام اسلامی دوخته شده و به انقلاب اسلامی امید دارند بنابراین مسئولان باید با خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم و نظام راه هدایت را برا‌ی مردم دنیا هموار کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها تمسک جستن به دین اسلام، قرآن کریم و اهل بیت (ع) را راه هدایت مسلمانان دانست و افزود: باید با انجام اعمال صالح و نیک در زیر پناهگاه الهی قرار بگیریم.

موسوی ادامه داد: انسان باید اطاعت خدا را بر تمام فعالیت‌های زندگی فردی و اجتماعی‌اش مقدم بدارد تا در دنیا و آخرت سعادتمند و رستگار شود.

انتهای پیام/ح10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول