اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

جنگ 33 روزه لبنان ابهت اسرائیل را در هم شکست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جنگ 33 روزه لبنان ابهت اسرائیل را در هم شکست.

جنگ 33 روزه لبنان ابهت اسرائیل را در هم شکست

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در زنجان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خوشبختانه همچون سال‌های گذشته مردم زنجان با حضوری با شکوه در راهپیمایی حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جنگ 33 روزه لبنان موجب شکسته شدن ابهت اسرائیل شد، اضافه کرد: این جنگ به جهانیان ثابت کرد که چهارمین قدرت جهان از نظر نظامی توان مقابله با بیداری اسلامی را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به بیداری حاصل شده در منطقه اضافه کرد: این بیداری نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی با مثبت ارزیابی کردن بیداری حاصل شده در منطقه در زمینه مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی اضافه کرد: بیداری به وجود آمده در کشورهای منطقه به رژیم غاصب صهیونیستی فهماند که دیگر قدرتی ندارد.

معبودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ظلم پایدار نبوده و هیچ دولتی نمی‌تواند با ظلم به پایداری حکومت خود کمک کند، اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونیستی باید بداند که ظلم از بین رفتنی است و آنها نمی‌توانند با کشتار مردم فلسطین به حیات خود در این کشور ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه حق و حقیقت همواره پایدار و پیروز است، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی دیگر توان مقابله با مردم مسلمان فلسطین انجام اعمال وحشیانه ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد دشمنی بین مسلمانان است، اضافه کرد: خوشبختانه در حال حاضر همبستگی در بین مسلمانان ایجاد شده و بیداری اسلامی در منطقه به وجود آمده است.

وی همچنین با اشاره به حضور با شکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی روز قدس اضافه کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس نشانه بیداری ملت ایران است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول