اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

روز قدس بیانگر نبود امنیت و آرامش برای اسرائیل است

خبرگزاری فارس: فرماندار چناران گفت: روز قدس بیانگر آن است که امروز اسرائیل امنیت و آرامش ندارد و روز قدس فقط متعلق به فلسطین نیست، روز اسلام و حکومت اسلامی است.

روز قدس بیانگر نبود امنیت و آرامش برای اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان چناران، شهر جدید گلبهار و شهر گلمکان با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد.

این راهپیمایی از ابتدای بلوار آیت‌الله طالقانی چناران آغاز و در مصلای نماز جمعه با قرائت قطعنامه حمایت از فلسطین و نابودی استکبار به پایان رسید.

در حاشیه این راهپیمایی فرماندار شهرستان چناران اظهار کرد: روز قدس بیان‌گر آن است که امروز اسرائیل امنیت و آرامش ندارد و روز قدس فقط متعلق به فلسطین نیست، روز اسلام و حکومت اسلامی است.

سیدعلی حسینی افزود: روز جهانی قدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و براساس فرموده امام راحل که «روز قدس روز نجات اسلام است»، در این روز همه در راهپیمایی شرکت کردند و مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان و صهیونیست غاصب وارد کردند.

امام جمعه چناران نیز گفت: روز قدس روز غیرت، عزت، کرامت و عدالت است و روز قدس روز تجلی اراده ملت‌ها برای رهایی از یوغ استعمار و استثمار است.

حجت‌الاسلام مظفر تاجی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی لبیک به ندای امام راحل و مقام معظم رهبری است و روز قدس روز لطف الهی بر آدمیان است تا در کنار مظلوم باشند و بر ظالم بتازند.

وی با اشاره به اینکه قدس پاره تن اسلام است، افزود: با ابتکار امام خمینی (ره) در نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس تمام دسیسه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم به برکت این نام‌گذاری ناکارآمد شد و تمام نقشه‌های آنان در تسلط بر منطقه خاورمیانه و جهان اسلام نقش بر آب شد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول