اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

با اتحاد ملت‌های مسلمان اسرائیل نابود می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: با حرکت و اتحاد ملت‌های مسلمان منطقه اسرائیل نابود می‌شود.

با اتحاد ملت‌های مسلمان اسرائیل نابود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند که در مسجد حضرت ابوالفضل ‌(ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به ظلم و جور اسرائیل علیه مردم فلسطین، اظهار کرد: با اتحاد و حرکت ملت‌ها و دولت‌های ایران، عراق، مصر، لیبی، لبنان و سوریه، اسرائیل دیگر توانی برای مقابله نخواهد داشت.

وی با اشاره به آثار ظلم و ستم رژیم اسرائیل تصریح کرد: عاقبت هولناکی برای افراد ظالم در دنیا وجود دارد، به‌ویژه برای کسانی که به مردم ضعیف و بدون یاوری همچون فلسطین ظلم می‌کنند.

امام جمعه شهر الوند افزود: ظالمان صهیونیسم، حامیان ستمگران و کسانی که در برابر ظلم سکوت می‌کنند، هر یک به اندازه‌ای گناهکارند و مورد بازخواست الهی قرار می‌گیرند.

عادل‌پور خطاب به مردم عنوان کرد: ظلم، روسیاهی دنیا و آخرت را به دنبال دارد، بنابراین سعی کنیم در خانه و محل کار و خدمت خویش به کسی ظلم نکنیم و به فرزندان و همسر خود ستمی نرسانیم.

وی روز قدس را روز آزمایش بزرگ امت اسلامی دانست و اذعان کرد: با سنت حسنه امام (ره)، ملت‌های سراسر دنیا بیدار شده‌اند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با صف‌بندی حق علیه باطل در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.

امام جمعه شهر الوند روز قدس را روز اتحاد مسلمانان جهان در حمایت از مردم فلسطین دانست و اظهار کرد: امام خمینی (ره) با نام‌گذاری این روز به عنوان «لیله‌القدر مسلمانان» به اهمیت روز قدس اشاره کرده و خواستار شرکت همه‌جانبه مسلمانان سراسر دنیا در راهپیمایی این روز شدند.

عادل‌پور با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، ابراز کرد: روز قدس امسال باشکوه بیشتری برگزار شد و حتی مردم پیش از ساعت مقرر در محل شروع راهپیمایی تجمع کرده بودند تا نفرت و انزجار خود را نسبت به مستکبران و ظالمان نشان دهند.

وی در خصوص فرا رسیدن عید فطر تصریح کرد: نماز عید فطر باید باشکوه هرچه تمام‌تر اقامه شود، چرا که نماز این روز، دارای مرتبه بالایی از نظر عبادی و سیاسی است.

امام جمعه شهر الوند خطاب به مسئولان هیئت‌های مذهبی و مساجد شهر الوند گفت: مستحب است نماز عید فطر در فضای باز اقامه شود، بنابراین با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم، صبح روز عید فطر به سوی محل برگزاری نماز که مصلای پیامبر اعظم (ص) شهر الوند است، بشتابید.

عادل‌پور در خصوص فطریه‌های مردم تصریح کرد: فطریه‌ها را می‌توان به سازمان‌هایی همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) داد تا با کمک‌ها و یاری متمرکز شما، این دو نهاد ارزشمند ایران اسلامی بهتر بتوانند به فقیران و مستمندان کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به زلزله اخیر آذربایجان شرقی، ضمن عرض تسلیت به داغ‌دیدگان این حادثه خاطرنشان کرد: مردم در باب کمک به مردم زلزله‌زده کوتاهی نکنند و کمک‌های خود را به محل‌های جمع‌آوری برده و با جمعیت هلال احمر همکاری‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول