اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیشابور:

امروز منفورترین افراد کسانی هستند که دم از رابطه با اسرائیل می‌زنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نیشابور گفت: امروز منفورترین حکومت در جهان، اسرائیل است و منفورترین افراد، کسانی هستند که دم از روابط با این حکومت می‌زنند.

امروز منفورترین افراد کسانی هستند که دم از رابطه با اسرائیل می‌زنند

حجت‌الاسلام اسماعیل مقری‌مؤذن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور  اظهار کرد: صهیونیست‌ها منطقه را اشغال و ملتی را آواره کردند و خیلی سعی کردند که ظلم‌هایشان از یاد برود و کم‌کم فلسطین از جغرافیای جهان حذف شود اما فریاد امام خمینی در  ارتباط با قدس سبب شد یاد فلسطین در همه جا زنده بماند و ایشان کار زینبی کردند.

وی افزود: مردم منطقه از اینکه کرامت‌شان لگدمال شده، ناراحتند و بنا بر این به عملکرد حکام خود اعتراض دارند.افتخار اسلام‌خواهی منطقه متعلق به امام و مردم حق طلب ایران است.

مقری تصریح کرد: این موج یافتن هویت دینی و عزت خواهی در خاورمیانه از برکت زحمات امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه آیات قرآن به ما اجازه نمی‌دهد با مستکبر هم‌فکر و هم‌هویت شویم، توضیح داد: مؤمنان با مستکبران هیچ وقت نمی‌توانند کنار بیایند، چون دارای دو ذات کاملا متضاد هستند.

امام جمعه نیشابور با اظهار تسلیت مردم نیشابور به مردم داغدار مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی، خواستار مشارکت مردم در بازسازی این مناطق شد.

مقری با بیان اینکه معنا ندارد با یک زلزله شش ریشتری این همه خسارت جانی و مادی بار بیاید، خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان باید مقاوم‌سازی اماکن روستائیان را جدی‌تر بگیرند و به ساخت خانه‌های محکم اما ساده روی بیاورند تا در آینده شاهد مصیبت و خسارت کمتری باشیم.

انتهای پیام/خ30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول