اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دنا:

اسرائیل و حامیان این رژیم دچار توهم شده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دنا گفت: اسرائیل و حامیان این رژیم دچار توهم شده‌اند، آنها نمی‌دانند که ملت‌های مسلمان مخالف وجود هر گونه بمب هسته‌ای هستند.

اسرائیل و حامیان این رژیم دچار توهم شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دنا اظهار کرد: گناه باعث می‌شود تا قلب انسان فاسد شود و گناه است که انسان را دچار انواع معصیت می‌کند و باعث می‌شود که انسان منکر خدا و پیامبر و معاد شود.

امام جمعه دنا در رابطه با سلسله بحث‌های مهدویت به رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و گفت: بخشی از اعتقادات آمریکایی‌ها و مسیحیت بنیادگرای انگلیس این است که مسیحیت با صهیونیست یکی است، آنها اعتقاد دارند برای اینکه مسیح ظهور کند باید جنگی هسته‌ای اتفاق بیفتد و این جنگ هسته‌ای باعث می‌شود اکثر کشورها نابود شوند تا مسیح ظهور کند. 

خطیب جمعه دنا افزود: اسرائیل و حامیان این رژیم دچار توهم شده‌اند، آنها نمی‌دانند که ملت‌های مسلمان مخالف وجود هر گونه بمب هسته‌ای هستند.

قاسم‌زاده با بیان اینکه آن‌ها معتقد بودند که این جنگ هسته‌ای به رهبری شوروی اتفاق خواهد افتاد، گفت: با فروپاشی شوروی دیدند که خبری از جنگ هسته‌ای نشد، با اشغال لبنان نیز خبری از جنگ هسته‌ای نشد و کرانه‌های فلسطین را اشغال کردند و خود دیدند ساکنان آن جا چیزی غیر از سنگ نداشتند.

وی تصریح کرد: ملت‌های جهان باید هوشیار و بیدار باشند و فریب نقشه‌های شوم اسرائیل و صهیونیست جهانی را نخورند.

خطیب جمعه دنا عنوان کرد: طبق وعده الهی امام زمان (عج) ظهور خواهد کرد و پیشگویی‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد.

وی روز قدس را از ابتکارات امام راحل دانست و عنوان کرد: این ابتکار تحرکی هوشمندانه در جهان اسلام بود و عقده‌ای تاریخی بر دل رژیم صهیونیستی گذاشت.

امام جمعه دنا با اشاره به حوادث اخیر بیداری اسلامی در جهان و مسائلی که در سوریه اتفاق افتاده، خود‌سوزی‌های اخیر در اسرائیل را از پیشگویی‌های رهبر معظم انقلاب دانست که فرمودند "اسرائیل نابود خواهد شد و اسلام در همه جا فراگیر و گسترده می‌شود".

مسئول شورای فرهنگ عمومی دنا افزود: امروز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فقط شعار ملت ایران نیست بلکه شعار همه آزادیخواهان در جهان است، امروز ملت‌های جهان این جرأت را پیدا کرده‌اند که در مقابل اسرائیل بایستند و به همین دلیل روزی این کشور غاصب از صحنه روزگار حذف خواهد شد.

قاسم‌زاده با اشاره به روز 26 مردادماه روز ورود آزادگان به کشور ایران اسلامی اظهار کرد: کسانی که با صبر و استقامت در دوران اسارت خودشان درس عزت و سربلندی به ایران و جهان آموختند گنجینه‌های ارزشمند ایثار و استقامت هستند. 

وی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر آذربایجان از مردم خواست که با همراهی دولت در این زمینه کمک‌های لازم را داشته باشند.

امام جمعه دنا با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر از نمازگزاران خواست که محرومین را فراموش نکنند و قبولی نماز و روزه را در پرداخت فطریه دانست و خواست که با کمیته امداد همکاری و مساعدت لازم را در این زمینه داشته باشند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول