اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 16

معلمی: طلیعه نابودی اسرائیل نمایان است/ادامه راه مقاومت می‌خواهد

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: با وجود اینکه روسای عرب پشت پرده با اسرائیل دست می‌دهند ولی طلیعه نابودی اسرائیل نمایان است.

معلمی: طلیعه نابودی اسرائیل نمایان است/ادامه راه مقاومت می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه قائمشهر در جمع راهپیمایان روز قدس این شهرستان، روز قدس را روز جهان و ملت اسلام و یادگار ماندگار امام خمینی(ره) دانست.

وی گفت: بنا بر اعلام خبرگزاری رسمی، بیشترین جمعیت حاضر در راهپیمایی امروز را از شهرستان قائمشهر بود.

معلمی روز قدس را روز فریاد برائت و بیزاری از ظالم و پاسخ به ندای مظلومان و آوارگان عنوان کرد و افزود: فریاد امام راحل برای اعلام روز قدس، فراموش نکردن مظلومیت و اشغال قدس عزیز و خدمت به اسلام و خدا نیز جلوگیری از تبلیغات سوء و نابودی نظام اسرائیل از جهان است.

وی با تقدیر از راهپیمایان متذکر شد: حضور متراکم و منسجم در راهپیمایی‌ها همچون نماز جمعه ثواب دارد و تنها حضور در خیابان مهم نیست باید جمعیت در کنار هم صفوف منظم تشکیل دهند تا نفس عمل با ثواب عمل به طور یکسان نصیب شرکت‌کنندگان شود.

معلمی افزود: فضای مصلای قائمشهر کفاف خیل جمعیت نمازگزاران در این شهرستان را نمی‌دهد که رفع این معضل مستلزم اراده جمعی است همانگونه که روز قدس روز ملی ملت ایران است تهیه فضا هم اعتبار و اراده و مدیریت ملی را می‌طلبد.

معلمی گفت: طلیعه پیروزی مردم فلسطین و نابودی اسرائیل نمایان است ولی ادامه راه مقاومت می‌خواهد البته اگر روسای بی‌غیرت عرب پشت پرده دست در دست اسرائیل نداشته باشند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول