اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

امروز متزلزل‌ترین ارتش دنیا متعلق به اسرائیل غاصب است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت روز قدس و حضور مردم مسلمان دنیا در راهپیمایی‌های پرشور این روز، امروز متزلزل‌ترین ارتش دنیا متعلق به اسرائیل غاصب است.

امروز متزلزل‌ترین ارتش دنیا متعلق به اسرائیل غاصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، الهیار ملکشاهی ظهر امروز در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز قدس در شهرستان کوهدشت ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم کوهدشت گفت: مردم شهرستان کوهدشت یک بار دیگر به ندای مقام معظم انقلاب لبیک گفتند، و این حماسه بی‌نظیر را آفریدند.

وی با بیان این که روز قدس صحنه دفاع از حق و ایستادن در مقابل ظلم است، گفت: روز قدس صحنه دفاع از ملت مظلوم فلسطین و تجلیگاه حمایت از آرمان‌های امام راحل است

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای زورگو مردم فلسطین را از خانه‌هایشان رانده‌اند، گفت: هر انسان آزاده‌ای باید در مقابل این ستم بزرگ بایستد و به مبارزه برخیزد و باید گفت، بی‌شک پیش‌بینی امام خمینی(ره) مبنی بر نابودی اسرائیل تحقق می‌یابد و این رژیم از صحنه سیاسی جهان حذف می‌شود و آن هنگام است که روز قدس به عنوان یکی از اعیاد بزرگ اسلامی در تاریخ ثبت می‌شود.

ملکشاهی افزود: امروز متزلزل‌ترین ارتش دنیا متعلق به اسرائیل غاصب است و این به برکت روز قدس و حضور مردم مسلمان دنیا در این راهپیمایی پرشور است.

امروز هم‌زمان با سراسر کشور، مردم کوهدشت نیز به حمایت از ملت مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند و با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین ابراز داشتند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای اسراییل مرگت باد آمریکا ننگت باد، رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است، نابودی اسراییل یک وعده الهی است، اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است، راه امام و شهدا زنده است، نهضت ما همیشه پاینده است، ما با ولایت زنده‌ایم تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم ضمن تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت، خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی نشان دادند.

در ادامه این راهپیمایی که در محوطه مسجد حضرت صاحب‌الزمان(عج) این شهر پایان یافت بیانیه راهپیمایی قرائت و با تکبیر مردم تایید شد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول