اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 15

آمریکا و اسرائیل اخیراً 11 میلیارد دلار تسلیحات هسته‌ای فروختند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس دوم کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برملاشدن سیاست‌های دوگانه آمریکا در قبال ایران اظهار داشت: این دو کشور اخیراً حدود 11 میلیارد دلار تسلیحات هسته‌ای را به کشورهای منطقه فروختند.

آمریکا و اسرائیل اخیراً 11 میلیارد دلار تسلیحات هسته‌ای فروختند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، احمدعلی مقیمی امروز در جمع نمازگزاران روزه دار بهشهری که در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کردند، با اشاره به دستاوردهای مهم روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای این روز، ناکامی رژیم صهیونیستی و آمریکا در ایجاد خاورمیانه بزرگ بود.

وی افزود: نامگذاری روز قدس باعث تقویت روحیه مردم خاورمیانه و جهانی شدن روز قدس شد و این صدای بلند که امام امت در سال 58 فریاد زد امروز همگانی شده و همه آزادی‌خواهان جهان، حقوق مردم فلسطین و لبنان را مطالبه می‌کنند.

عضو خانه ملت، دیگر دستاوردهای مهم قدس را جسارت و شجاعت در مردم خاورمیانه، افزایش آگاهی ملت‌های منطقه و شکل‌گیری مقاومت مردم فلسطین و ایجاد وحدت در بین ملل مسلمان، برشمرد.

مقیمی نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس با اشاره به برملاشدن سیاست‌های دوگانه آمریکا در قبال ایران اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل، ایران هراسی را ترویج می‌دهند به‌طوریکه اخیراً حدود 11 میلیارد دلار تسلیحات هسته‌ای را به کشورهای منطقه فروختند.

وی تصریح کرد: آنها انقلاب و جنبش اسلامی را به یک اژدها و افعی تشبیه کردند که سر آن در ایران و دُم آن در لبنان و کمرش در سوریه است، گفتند که ما با تهدید و تحریم در لبنان و ایران به جایی نمی‌رسیم پس باید کمر این اژدها را بشکنیم و بدین ترتیب شورش‌هایی را در سوریه طراحی کردند.

این نماینده مجلس اذعان داشت: هدف آنها این بود که مقاومت را به زانو درآورند و خلع سلاح کنند اما این انقلاب هرگز شکننده نخواهد بود.

مقیمی از شرکت برخی کشورها در بحران‌های فعلی سوریه گفت و اینکه کشور آمریکا 25 میلیون دلار بابت کمک به شورشیان سوریه کمک کرد، انگلیس 50 میلیون پوند، عربستان 760 میلیون دلار و قطر هم 200 میلیون دلار کمک کرد تا فقط ماکت سوریه به‌منظور ترسیم چگونگی حمله به آن از سوی آمریکا و اسرائیل ساخته شود.

وی در پایان، گفت: امروز دنیا در یک تغییر هندسی جهانی است. یک حرکت و جهش هندسی به رهبری جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است. امروز دنیا نه‌تنها صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل را می‌شنود بلکه شکست مفتضحانه آنها را هم می‌بیند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول