اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه حاجی‌آباد:

شعار مرگ بر اسرائیل تبدیل به گفتمان جهانی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه حاجی‌آباد گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و ابتکار امام راحل شعار مرگ بر اسرائیل تبدیل به گفتمان جهانی مبارزه با اسرائیل، ظلم و ستم، غضب و تجاوز و حمایت از مظلوم شده است.

شعار مرگ بر اسرائیل تبدیل به گفتمان جهانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی‌آباد، حجت‌الاسلام روح‌الله مختاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: روز قدس رو پیوند ملت‌های اسلامی، همگرایی و تشریک مساعی برای یک هدف مقدس است.

وی با بیان اینکه قدرت اسرائیل به میزان نفوذ آمریکاست، بیان کرد: اسرائیل امروز ضعیف‌تر از همیشه است و حیاتش در خطر جدی قرار دارد و مشکلات متعددی از قبیل ترس و وحشت و بازگشت یهودیان، نشان از ضعف اسرائیل و اضمحلال این رژیم دروغین و جعلی است و کشورهای اسلامی بدانند حضور اسرائیل در این منطقه حاصلی جز جنگ و تفرقه و برادرکشی ندارد.

مختاری از موضع مقتدرانه رئیس جمهور در اجلاس سران کشورهای اسلامی در عربستان در حمایت از  فلسطین، جبهه مقاومت و سوریه تشکر و اظهار امیدواری کرد در نشست جنبش عدم تعهد حرکتی موثر در راه مبارزه با اسرائیل و حمایت از سوریه برداشته شود.

خطیب جمعه حاجی‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز پزشک، از کمبود پزشک متخصص در حاجی‌آباد انتقاد کرد و خطاب به مسئولان گفت: با اینکه بارها مسئولان استانی را در جریان کمبود پزشک در این شهرستان قرار دادیم متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است و شهروندان حاجی‌آباد برای درمان به شهرستان‌های همجوار می‌روند.

وی افزود: تامین درمان یکی از عدالت‌های اجتماعی است که در حاجی‌آباد فکری برای این قضیه نشده است.

امام جمعه حاجی‌آباد در پایان ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد بیان کرد: مسجد از صدر اسلام کانون بندگی خداوند، محلی برای عبادت و پرستش و درک موقعیت اجتماعی بوده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول