اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

حمله رژیم صهیونیستی به ایران، زوال اسرائیل است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: حمله نظامی دنیای استکبار به ایران مساوی با آغاز زوال و محو شدن رژیم صهیونیستی از روی زمین است.

حمله رژیم صهیونیستی به ایران، زوال اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های  امروز نماز عید سعید فطر با تبریک به مسلمانان جهان در سخنانی اظهار داشت: امروزه دشمن در مقام ذلت و ضعف قرار گرفته است و احتمال دست زدن به هر جنایتی را دارد بنابر این ملت و مسئولان کشورمان باید هوشیارتر از قبل عمل کنند.

وی افزود: اگر دنیای استکبار روزی بخواهد دست به حمله احمقانه نظامی به ایران بزند جمهوری اسلامی پاسخی قاطع، سریع و پشیمان کننده به آنها می‌دهد و ضربه محکمی را به رژیم صهیونیستی که در طول وجود 60 ساله نکبت‌بارش از هیچ گروهی نخورده است، وارد می‌کند.

امام جمعه کازرون در ادامه راهپیمایی عظیم قدس امسال را بسیار ناراحت کننده برای دشمن توصیف کرد و بیان داشت: رژیم صهیونیستی به خاطر این عصبانیتی که از ملت قهرمان دارد مراکز هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی را تهدید به حمله نظامی کرده که باید هوشیارانه مواظب باشیم چرا که دشمن احمق و دیوانه است و از او هر کاری بر می‌آید.

خرسند در بخش دیگر سخنانش از مسئولان نظام خواست که بهترین خدمت‌گزاری را به ملت همیشه در صحنه کشورمان ارائه کنند و زمینه تولید ملی، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری ملی را فراهم سازند.

این مسئول ادامه داد: مردم باید به کالاها و تولیدات داخلی عادت و از استفاده کالاهای قاچاق و خارجی پرهیز کنند چرا که هر کالای قاچاقی که به کشور وارد می‌شود چند فرصت شغلی را بین می‌برد.

امام جمعه کازرون در پایان از مسئولان ادارات و نهادها به ویژه فرماندار این شهرستان خواست که جلوی کارشکنی‌هایی که برخی ادارات برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کنند را سریع بگیرند.

به گزارش فارس، فرماندار کازرون پیش از خطبه‌های نماز عید سعید فطر در سخنانی اظهار داشت: امروزه جهان از حالتی ایستا و سکون بیرون آمده و به سمت حکومتی واحد مبتنی بر دین و آموزه‌های دینی در حال شکل گرفتن است.

الیاس محمدی افزود: ملت‌های مسلمان هویت خود را شناخته و بیدار شده‌اند و دیگر حکومت‌های طاغوتی در بین ملت‌های مسلمان جایگاهی ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه دنیای استکبار در کشورهای اسلامی به ویژه افغانستان و سوریه به زمین خورده است و آخرین نفس‌های خود را می‌کشد، گفت: امروزه جهان به سوی ساختار و هندسه جدید و تشکیل حکومتی واحد دینی قدم بر داشته است.

فرماندار کازرون در بخش دیگر سخنانش به تنگناهای اقتصادی اروپا و افول آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: آمریکایی که ادعای پایداری در جهان را داشت با دعای مسلمانان مستأصل و ضعیف شده است و با رعب و وحشت دست و پنجه نرم می‌کند.

این مسئول مهم‌ترین و مؤثرترین اهرم در حرکت به سمت ساختار هندسه جدید که متکی به آموزه‌های دینی است را ایستادگی، مقاومت و حضور ملت در صحنه عنوان کرد و گفت: نقش‌آفرینی ملت ایران در اتفاقات دنیای اسلام که تمام جهان را به حیرت وا داشته، ستودنی است.

محمدی در پایان بیان کرد: تعاون و همکاری و همدلی که بین مسئولان شهرستان کازرون وجود دارد توانسته است 52 پروژه عمرانی را برای هفته دولت آماده بهره‌برداری کند و صدها پروژه دیگر را به مرحله اجرایی در آورد.

به گزارش فارس، در این مراسم معنوی 26 دانش‌آموز ممتاز شهرستان کازرون در رشته‌های قرآنی، نهج‌البلاغه، احکام، ورزشی، علمی ملاصدرا و جابربن حیان، هنری، گبه‌بافی و عکاسی از مقاطع مختلف تحصیلی با اهدای جوایزی تقدیر شدند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول