اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی ایران:

با وجود رشد بالای بانک‌ها تزریق منابع مالی به بخش تولیدی رو به کاهش است

خبرگزاری فارس: معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با وجود رشد بالای بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری خصوصی تزریق منابع مالی و تسهیلات به بخش تولیدی کشور با کمبود و چالش‌های بسیاری مواجه است.

با وجود رشد بالای بانک‌ها تزریق منابع مالی به بخش تولیدی رو به کاهش است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک جعفر صادقی ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از واحد تولیدی پلیمر صبای خمین اظهار داشت: امروز تأمین منابع مالی مهم‌ترین دغدغه صنعتگران محسوب می‌شود، این در حالی است که از یک سو هر روز بانک‌های جدید خصوصی در نقاط مختلف کشور تاسیس و راه‌اندازی می‌شود و از سوی دیگر سیاست‌های انقباضی به سیاست‌های انسدادی نزدیک‌تر می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی می‌طلبد بانک مرکزی در هنگام صدور مجوز فعالیت بانک‌های خصوصی این بانک‌ها را ملزم به حمایت از تولیدکنندگان کرده و فرمول جدیدی در این زمینه طراحی کند.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به تحریم‌های شدید دشمنان علیه ایران اسلامی خاطر نشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که با تحریم اقتصادی ایران را وادار به عقب‌نشینی کنند اما امروز تحریم‌های دشمنان به فرصتی برای توجه به تولید ملی تبدیل شده و رونق فعالیت‌های واحدهای تولیدی را به دنبال داشته است.

صادقی با تاکید بر لزوم حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه داد: لازمه تحقق این مهم خرید محصولات داخلی از سوی مردم، حمایت مسئولان از تولیدکنندگان و تولید محصول با کیفیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی نیز گفت: در حال حاضر 34 شهرک و ناحیه صنعتی در استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد یک شهرک صنعتی و دو ناحیه صنعتی در شهر خمین ایجاد شده است.

حامد یحیی افزود: در شهرک صنعتی خمین 102 واحد صنعتی مستقر شده است که از این تعداد 48 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته وی هم‌اکنون 820 نفر در شهرک صنعتی خمین مشغول به کار شده‌اند.

در این مراسم واحد تولیدی پلیمر صبای خمین با تولید سالانه 500 تن انواع لوله پلی‌اتیلن آبرسانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول