اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

امنیت غذایی مقدمه حمایت از تولید و اشتغال است

خبرگزاری فارس: رئیس داشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: مقوله امنیت غذایی مقدمه اصلی اشتغال و حمایت از تولید است.

امنیت غذایی مقدمه حمایت از تولید و اشتغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان جهرم اظهار داشت: ارتقای سطح سلامت در جامعه از اهداف تشکیل کارگروه سلامت و امنیت غذایی بوده و عدم توجه به این موضوع هزینه‌های بسیاری را به مردم تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه مقوله امنیت غذایی مقدمه اصلی اشتغال و حمایت از تولید است، افزود: یکی از اهداف بلندمدت در مسیر چشم‌انداز 20 ساله کشور توجه به سلامت مردم در تمام سطوح است که باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی در بحث سلامت و امنیت غذایی در جامعه ادامه داد: فرهنگ‌سازی و آموزش توسط رسانه‌ها در بحث سلامت و امنیت غذایی ضروی است تا این موضوع به عنوان یک اصل مهم در مردم و جامعه جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

تدین، معضل دفع زباله و فاضلاب در روستاها، مجاورت کشتارگاه‌ها در کنار محل سکونت مردم، عرضه قلیان در اماکن عمومی و توزیع داروهای مخدر و غیرمجاز با عنوان‌های مختلف را از مشکلات مرتبط با دو مقوله سلامت و امنیت غذایی در سطح جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید در مورد حمایت از کارخانجات تولید مواد غذایی در امر استانداردسازی، نظارت بر طرح مشاغل خانگی، جلوگیری از توزیع مواد مخدر جدید، نظارت بر فروشندگان دوره‌گرد، فعالیت‌های غیرمجاز برخی آرایشگاه‌ها و مراکز بینایی‌سنجی نیز راهکارهایی ارائه شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول