اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی:

آموزش‌های مهارتی با بخش‌های تولیدی همگام باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: آموزش‌های مهارتی باید در زمینه‌های مختلف با بخش‌های تولیدی و صنعتی همگام باشند.

آموزش‌های مهارتی با بخش‌های تولیدی همگام باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمیدرضا خانپور عصر امروز در نشست بررسی راهکارهای افزایش همکاری سازمان‌های مرتبط در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی با فراهم‌کردن زمینه‌های ارتقای دانش، نگرش و مهارت‌های مورد نیاز بازار کار تولید و اشتغال در زمینه‌های مختلف به توسعه اقتصادی کشور کمک شایانی می‌کنند.

وی افزود: مهارت و مهارت‌آموزی زیربنای اشتغال، تولید ملی و تربیت نیروی متخصص است و ثمره حمایت از این بخش، اشتغال پایدار و تولید کالای باکیفیت ایرانی است.

خانپور با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان یک عامل اصلی پیشرفت و توسعه خدمات ارائه شده در سطح شهرها و روستاهاست، اضافه کرد: توسعه آموزش‌های مهارتی رکن اساسی تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: جایگاه، نقش و تأثیرگذاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و باید اهتمام ویژه در زمینه پیداکردن جایگاه مهم این آموزش‌ها در استان ایجاد شود.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از بخش تولید در شهرک‌های صنعتی ارومیه و خوی مراکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی شده است که این امر در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسعه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه نیز در این جلسه بر توجه به مهارت‌آموزی و ارتقای آموزش‌های مهارتی در راستای بهبود فرایند کسب و کار و افزایش راندمان تولید شرکت‌های تولیدی و صنعتی استان تأکید کرد.

حسین پاشایی خواستار همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بسترسازی آموزش‌های مهارتی در حوزه صنایع، معادن، تجارت و کشاورزی شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول