اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

وزیر جهاد کشاورزی:

بخش‌های تولیدی را تقویت می‌کنیم/ توسعه آبیاری مدرن در برنامه است

خبرگزاری فارس: وزیر جهاد کشاورزی در سفر استانی دولت به خراسان جنوبی گفت: برای رسیدن به پیشرفت و حرکت رو به جلو، بخش‌های تولیدی را تقویت می‌کنیم و به تبع آن سایر مسائل نیز حل می‌شود.

بخش‌های تولیدی را تقویت می‌کنیم/ توسعه آبیاری مدرن در برنامه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، صادق خلیلیان چهارشنبه‌شب در جمع مسئولان بشرویه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به دوران باشکوه انقلاب اسلامی اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون کشور یک مسیر توسعه و پیشرفت را گذرانده است و حالا ما به فناوری و بومی‌سازی علومی رسیده‌ایم که زمانی فکرش را هم نمی‌کردیم.
وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: انرژی هسته‌ای و قرار گرفتن ماهواره در مدار زمین و فناوری‌های نانو و پزشکی از جمله این پیشرفت‌ها است که به لطف خدا ما مرزهای دانش و پیشرفت این زمینه‌ها را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم.
وزیر معین دولت در شهرستان بشرویه حل و تقویت بخش‌های تولیدی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: در استان خراسان جنوبی و منطقه شما کم‌آبی و کمبود نزولات آسمان تقریبا طبیعت جغرافیایی است و ما باید با تبیین و درک این وضعیت جوی نسبت به استفاده از منابع و بهینه‌ کردن آن اقدام کنیم.
وی توسعه آبیاری مدرن، احیاء و بازسازی و لایروبی قنوات، احداث شبکه‌های آبیاری را از جمله برنامه‌هایی دانست که برای کمک به روند کشاورزی کشور مورد توجه قرار گرفته است.
خلیلیان یادآور شد: تمامی مطالبی که توسط مسئولان شهرستان بشرویه عنوان شد را در جلسه هیئت دولت مطرح می‌کنم و مواردی که ملی است به صورت کشوری و فرا منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و مواردی هم که درباره منطقه بشرویه است به صورت برجسته مورد نقد و بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.
فرماندار بشرویه نیز با اشاره به حضور 20 هزار نفری مردم در مراسم دیدار با ریاست جمهوری این استقبال را موجب تحسین و غرور عنوان کرد و ادامه داد: تمامی جمعیت شهرستان که توانایی شرکت در مراسم را داشتند در این برنامه شرکت کرده بودند.
غلامرضا پورسلطانی لیستی از مشکلات شهرستان و طرح‌هایی که برای تصویب در جلسه هیئت دولت ارائه شده است را عنوان کرد.
در بخشی از این جلسه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان درباره مشکلات و وضعیت موجود ادارات و نهادهای خود توضیحاتی ارائه دادند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول