اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت دارویی کیمیا رشد گلستان خواستار شد

برگزاری نشست با بانک‎های گلستان برای حمایت از تولید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت دارویی کیمیا رشد گلستان خواستار برگزاری نشستی با بانک‎های استان در راستای حمایت از تولید شد.

برگزاری نشست با بانک‎های گلستان برای حمایت از تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین رحمانی صبح امروز در جمع فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار داشت: زمانی که امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شد؛ بارقه‎ای از امید در دل تولیدکنندگان و صنعتگران به وجود آمد.

وی با بیان اینکه بخش‎هایی از تولید که باید مورد حمایت واقع شود موانعی بر سر راه تولید به وجود آورده است تصریح کرد: هر تولیدی شامل مواد اولیه، مواد جانبی و بسته‎بندی است اما می‎بینیم که بخشی از مواد اولیه در داخل و بخشی نیز از خارج کشور تامین می‎شود.

مدیرعامل شرکت دارویی کیمیا رشد گلستان با اشاره به اینکه بخش عمده‎‎ای از مواد کارخانجات از خارج تامین می‎شود خاطر نشان کرد: از ابتدای سال یک دلار هم در اختیار تولیدکنندگان استان قرار داده نشده است.

رحمانی یادآور شد: اگر قرار است تا از تولید استان حمایت شود باید تمام مدیران و مسئولان نسبت به این قضیه توجیه شوند و فرمایش مقام معظم رهبری را به معنای واقعی درک کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از خواسته‎ها را می‎توان در داخل استان به نفع تولید حل و فصل و به ایجاد اشتغال کمک کرد.

مدیرعامل شرکت دارویی کیمیا رشد گلستان گفت: اگر شرایط مناسبی برنامه‎ریزی شود فشار از روی دوش تولیدکنندگان برداشته می‎شود.

رحمانی بانک‎ها را بزرگ‌ترین مشکل عرصه تولید خواند و اذعان کرد: بدون سرمایه در گردش امکان فعالیت وجود ندارد و بانک‎ها گره‎ای از تولیدکنندگان باز نمی‎کنند.

وی خواستار برگزاری نشستی با بانک‎های استان در راستای حمایت از تولید شد و اظهار داشت: وقتی بانک‎ها بدهی را حتی به صورت تقسیط قبول نمی‎کنند مشکل بزرگی برای صنعتگران و تولیدکنندگان محسوب می‎شود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول