اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الشتر:

وظیفه مسئولان نظام حمایت از تولید ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه الشتر گفت: تحریم‌ها علیه ایران اسلامی موجب خودکفایی کشور می‌شود و وظیفه نظام حمایت از تولید ملی است.

وظیفه مسئولان نظام حمایت از تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از الشتر حجت‌الاسلام سید جلال موسوی‌تبار ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی در الشتر گفت: تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی سبب خودکفایی و بی‌نیازی کشور است.

امام جمعه الشتر اظهار داشت: بحث هسته‌ای فقط یک بهانه است، دشمنان موجودیت و هستی ایران را با توطئه اقتصادی مورد هدف قرار داده‌اند، غافل از اینکه ایران اسلامی کشوری با توان اقتصادی و تولید مواد غذایی بالاست.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی‌های کشورمان در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله انرژی و نیروی کار متعهد و متخصص افزود: اگر تمام کشورها روابط اقتصادی‌شان را قطع کنند، نه تنها هیچ مشکلی برای کشور به وجود نمی‌آید بلکه موجب خودکفایی و بی‌نیازی آن می‌شود.

وی افزود: تحریم‌ها زودگذر و مقطعی است و دشمنان به زودی می‌فهمند که با تحریم نمی‌توان خللی در اراده ایران اسلامی وارد کرد.

امام جمعه الشتر در ادامه به برخی مسائل داخلی شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از سنت‌های ماه مبارک رمضان سنت حسنه افطاری دادن است و با همین منظور سبد غذایی برای محرومان و مستمندان شهرستان فراهم شده که در شب ولادت کریم اهل بیت به نیازمندان اهدا می‌شود.

وی خواستار همکاری و کمک متمکنین در برگزاری این مراسم شد.

موسوی‌تبار در ادامه به جایگاه و عظمت قبور مطهر شهدای گمنام در شهرستان‌ها اشاره کرد و با انتقاد از تعلل یک ساله در ساخت یادمان شهدای گمنام الشتر خواستار تسریع در این امر مهم و توجه بیشتر مسئولان به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای فراهم کردن امکانات اولیه رفاهی و در خور شأن شهدا برای زائرین این شهدا شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول