اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه:

خانه صنعت نقش کلیدی در حمایت از تولید دارد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت استان نقش کلیدی در حمایت و صیانت از کار و تولید بر عهده دارد.

خانه صنعت نقش کلیدی در حمایت از تولید دارد

معراج محرابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: خانه صنعت و معدن و تجارت تشکل غیرسیاسی و غیرانتفاعی است که به‌عنوان پل ارتباطی واحدهای صنعتی و معدنی استان با دستگاه‌های اجرایی دولتی وظیفه شناسایی عوامل و موانع تولید و ارجاع آن به سازمان‌های دولتی ذیربط دارد.

محرابی تصریح کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت استان نقش کلیدی در حمایت از کار و تولید بر عهده دارد که با حضور فعال در مراجع تصمیم‌گیری در سازمان‌های دولتی استان نقطه‌نظرات و راه‌حل‌های مناسب را در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی تولید ارائه می‌کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی‌، افزود: برای تحقق این امر باید مدیران همه دستگاه‌های اجرایی در کنار صنعتگران و معد‌ن‌کاران کمر همت بسته و در راستای رشد و خودکفایی ایران اسلامی گام برداشته و تمام نیروی خود را بر تحقق فرمایش مقام معظم رهبری و در جهت نیل و تجلی این کلام گهربار در کشور معطوف کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، با تاکید براینکه وظایف سنگینی بر عهده همه ادارات و ارگان‌های مرتبط با تولید است، خاطرنشان کرد: لازم است وزارتخانه‌های مرتبط نیز اهداف و برنامه‌های کوتاه مدتی برای تسهیل رشد صنعتی کشور در نظر گرفته تا بتوان اقتصادی پویا و غیروابسته به منابع نفت برنامه‌ریزی کرد.

وی همچنین از ادارات مرتبط و بانک‌های عامل خواست تا با در اختیار گذاشتن منابع مالی و کم‌کردن موانع دست و پاگیر اداری سرمایه در گردش لازم را در اختیار تولید‌کنندگان قرار دهند.

محرابی با اشاره به هم‌مرز بودن استان کرمانشاه با کشور عراق، گفت: صنعتگران و معدنکاران استان و حتی کشور باید با دقت بیشتری در راستای بالا بردن کیفیت محصولات و افزایش توان تولید گام بردارند تا بتوانند با برند‌های مشهور دنیا رقابت و مصرف کالای ایرانی را به عنوان محصولی مطمئن و با کیفیت مطلوب به بازارهای جهانی و داخلی معرفی کنند.

وی در ادامه از فعالیت‌های خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برای کمک به توسعه صنعت استان و افزایش نقش سهم صنعت و معدن در تولید اشتغال، کمک به رفاه عمومی اهالی استان با افزایش درآمد سرانه، ارتقا فرهنگ صنعت استان به منظور آگاهی مردم از اهمیت نقش صنعت در تقویت بنیه اقتصادی کشور،  تقویت نقش جایگاه صنعت در اقتصاد استان که در صحنه اقتصادی- تجاری کشور و حضور  موثر در صادرات صنعتی استان در بازارهای داخلی و بین‌المللی اشاره کرد.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: اتخاذ تصمیم در راستای شناساندن و پیشبرد سیاست‌ها و استراتژی کلان صنایع استان، همکاری با دانشگاه و مراکز تحقیقاتی در جهت توسعه تکنولوژی و تحقیقات کاربردی مورد نیاز واحدهای استان و کمک به ارتقا و تضمین کیفیت در تولیدات استان برخی دیگر از فعالیت‌های خانه صنعت، معدن و تجارت است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول