اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

حمایت از روستائیان بسترساز تحقق افزایش تولید ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج به اهمیت نقش روستائیان و کشاورزان در افزایش تولیدات داخلی و ارتقای سطح اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: حمایت از این قشر بستر تحقق افزایش تولید ملی را فراهم می‌کند.

حمایت از روستائیان بسترساز تحقق افزایش تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی صبح امروز در جمع مدیران و کارکنان فنی‌وحرفه‌ای استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با توجه با اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، توسعه تولیدات کشاورزی و تولیدات داخلی امری ضروری است.

امام جمعه سنندج افزود: توسعه روستاها فتح بابی برای توسعه شهرها و در نتیجه افزایش محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری است. 

وی در ادامه بر ورود فنی‌وحرفه‌ای به روستاها به منظور آموزش روستائیان تاکید کرد و گفت: ایجاد زمینه‌های رشد و توسعه در استان نیازمند وجود نیروهای توانمند و کارآمد است که با گسترش آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در قالب رشته‌های مختلف امکان‌پذیر خواهد بود.

به گفته امام جمعه سنندج، باید با ارائه یک سری آموزش‌ها و برنامه‌ریزی‌های درست و علمی جوانان این استان را برای کارهای تولیدی آماده و آنها را برای حرکت در این مسیر تشویق و ترغیب کرد.

ماموستا مجتهدی افزود: ارائه آموزش‌‌های فنی‌وحرفه‌ای متناسب نیاز منطقه می‌‌تواند در جذب مهارت‌آموزان به بازار کار و ایجاد اشتغال‌های ثابت نقش مهمی داشته باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان حوزه آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای باید با شناخت کامل از شرایط، نیاز و موقعیت استان با یک همت و تلاش جدی از نظر کمی و کیفی برنامه‌ها را تدوین و اجرا کنند.

امام جمعه سنندج ضمن تقدیر از فعالان فنی‌و‌حرفه‌ای استان، افزود: مردم مسلمان ایران همواره با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و منابع خدادادی توانسته‌اند استقلال خود را حفظ کنند.

ماموستا مجتهدی با بیان اینکه دشمنان اسلام خودکفایی و استقلال مسلمانان را در هیچ شرایطی برنمی‌تابند، افزود: آنان رسیدن به اهداف شومشان را در جلوگیری از پیشرفت ایران می‌دانند.

وی در پایان افزود: تا زمانی که اراده جوانان و غیورمردان ایرانی بر دفاع از ایران اسلامی با تلاش در عرصه‌های مختلف استوار باشد، ترفندهای دشمنان نتیجه‌ای جز یأس برای آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول