اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ساری:

25 گروه جهادی به روستاهای محروم مازندران اعزام شدند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان ساری گفت: 25 گروه جهادی به روستاهای محروم مازندران اعزام شدند.

25 گروه جهادی به روستاهای محروم مازندران اعزام شدند

محمد بلباسی در حاشیه اعزام نخستین کاروان خبرنگاران زن به اردوی جهادی به روستاهای نکا در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار داشت: دانشجویان جهادی دانشگاه‌های ساری در قالب قرارگاه جهادی علمدار به مناطق محروم اعزام می‌شوند که این اعزام از سال گذشته در قالب سه دوره اعزام انجام شده است.

وی بیان داشت: امسال با افزایش سهمیه اردوی جهادی به 25 سهمیه 15 گروه جهادی 15 نفره به مدت 15 روز به مناطق روستایی محروم چهاردانگه کیاسر ساری و پنج گروه جهادی 15 نفره به روستاهای محروم هزارجریب نکا اعزام می شوند.

بلباسی خاطرنشان کرد: تاکنون 18 گروه جهادی از 25 گروه فوق به روستاها اعزام شدند و بقیه گروه‌ها نیز در شهریور ماه اعزام می شوند.

این مسئول یادآور شد: به دلیل برخورد اردوی جهادی نکا به ماه مبارک رمضان این اردو امسال در این روستاها 24 روزه برگزار شده که از 20 تیرماه آغاز شده و به مدت 24 روز ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان ساری ادامه داد: در سال گذشته این اردوی جهادی با حضور 15 گروه در 12 روستای منطقه چهاردانگه فعالیت خود را آغاز کرده که موفقیت‌های مناسبی برای روستاها به همراه داشته است.

بلباسی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در نوروز 91 در روستای دارخوین خرمشهر یادآور شد: در این اعزام نیز دو گروه برادران و خواهران به تعداد 65 نفر به مدت 20 روز اعزام شدند که در این مدت امور مرمت و بازسازی سه خانه محروم توسط برادران و برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی و هنری توسط خواهران انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: ویزیت رایگان، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، برنامه‌های نقاشی و مسابقات ورزشی برای آقایان از جمله برنامه‌های اردوهای جهادی در خرمشهر بوده که در همین راستا اعزام 60 نفر به اردوی راهیان نور با سه دستگاه خودرو شامل دانش‌آموزان و خانواده‌ها به مناطق جنگی از دیگر این برنامه‌ها بوده است.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول