اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

تفکر جهادی در جوانان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: تفکر جهادی و بسیجی باید به نحو مطلوب در بین نسل جوان نهادینه شود.

تفکر جهادی در جوانان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور پیش از ظهر امروز در جمع گروه‌ جهادی دانشگاه پیام نور این شهرستان با قدردانی از تلاش و همت نیروهای جهادی در رفع مشکلات مردم محروم، اظهار کرد: با شکل‌گیری بسیج سازندگی و اردوهای جهادی توسط جوانان بسیجی و مخلص بخشی از کارها در راستای توسعه و آبادانی محقق می‌شود.

وی تلاش‌های جهادگران بسیجی در طرح‌های جهادی مناطق محروم را با زبان روزه بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: برگزاری اردوهای جهادی با به‌کارگیری نیروهای مومن و متعهد می‌تواند چهره آبادانی را در روستاها محقق کند.

این مسئول، با بیان اینکه بسیجیان همواره در عرصه‌های مختلف کشور میدان‌دار بوده‌اند، تصریح کرد: وقتی بسیج و بسیجیان وارد عمل می‌شوند سختی و کمبودها دیگر احساس نمی‌شود زیرا فلسفه تفکر بسیجی ایثارگری و فداکاری در شرایط سخت است.

وی با اشاره به توصیه اکید رهبر فرزانه انقلاب در تشکیل اردوهای جهادی در مناطق محروم، بر لزوم توجه هر چه بیشتر به اردوهای جهادی در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: با توجه به نگاه دشمنان نظام و انقلاب نسبت به قشر جوان و تلاش آنها نسبت به ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان غیور و بسیجی ایران اسلامی، اردوهای جهادی امیدهای دشمنان را به یاس تبدیل می‌کند.

اسدپور تفکر بسیجی همراه با صداقت و اخلاص را یکی از ویژگی‌های نسل جوان امروز در کشور دانست و خاطرنشان کرد: یکی از محورهای اصلی بسیج روحیه جهاد گونه و پشتکار است که در این شرایط حساس بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

وی پشتیبانی از اردوهای جهادی در مناطق محروم را از وظایف مسئولان خواند و یاد آور شد: اقدام‌های جوانان بسیجی در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم  اثرات مثبت در توسعه مناطق محروم و معنوی و ماندگاری دارد که این روحیه جهادی و اثر معنوی آن چشم دشمنان را کور می‌کند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه روحیه جهادی و تفکر بسیجی باید در نسل جوان نهادینه و تقویت شود، یادآور شد: دشمن همواره تلاش می‌کند با هزینه‌های هنگفت روحیه جهادی جوانان ایران اسلامی را تضعیف کند اما جوانان غیور و ولایی ایران اسلامی همواره ادامه دهنده راه شهدا و مدافع ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول