اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‌نگاری فارس از مراسم معرفی مدیرکل جدید ورزش و جوانان کردستان/

از انتقاد نمایندگان مجلس تا عصبانیت استاندار کردستان

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید ورزش و جوانان استان کردستان در سنندج با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

از انتقاد نمایندگان مجلس تا عصبانیت استاندار کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این مراسم که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار شد، پنج نماینده از مجموع شش نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و چهار نفر از آنان هم به نوبت ایراد سخن کردند.

محل برگزاری مراسم کوچک و گرم بود و بیشتر مدعوین و خبرنگاران در راهروها و جلو درب‌های سالن سرپا ایستاده بودند.

این مراسم به محلی برای جبهه‌گیری نمایندگان مجلس و استاندار علیه یکدیگر و انتقادهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از مجموعه‌های دولتی به ویژه در حوزه ورزش و انتقاد کردستان از انتقاد نمایندگان مجلس شده بود.

نمایندگان مدیرکل قبلی را مدیری نمونه کشوری در زمینه اخلاق و سالم بودن آن در بخش مالی معرفی کردند که استاندار کردستان گفت: اگر از وی به عنوان فردی سالم نام می‌برید چرا وی را عوض کردید.

علیرضا شهبازی که از انتقاد بی‌مورد نمایندگان مجلس (به گفته استاندار) عصبانی شده بود، نمایندگان مردم کردستان در مجلس را صفر کیلومتر خواند و گفت: نباید با طرح این مسائل مجال سوءاستفاده به خبرنگاران داد.

محسن بیگلری نماینده سقز و بانه با شنیدن چنین جمله‌ای برای بار دوم پشت تریبون قرار گرفت و گفت: قسم می‌خورم در صورتی که نامه تغییر مدیرکل به امضای بنده رسیده باشد از سمت نمایندگی مجلس کناره‌گیری خواهم کرد.

حامد قادرمرزی نماینده قروه و دهگلان و سید احسن علوی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی هم منکر امضای نامه‌ای شدند که استاندار در این مراسم به آن اشاره کرد.

امید کریمیان نماینده سروآباد و مریوان در مجلس شورای اسلامی هم توجه به ورزش در کشور را یک بام و دو هوا خواند و گفت: اگر از مسئولان امر فاصله سرانه فضای ورزشی کردستان در مقایسه با سایر استان‌ها سوال شود، نه تنها پاسخی ندارند بلکه برنامه‌ای برای ارائه افزایش این بخش ندارند.

سید احسن علوی نماینده سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس از اهمیت قائل نشدن وزارت ورزش به مراسم معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان انتقاد کرد و گفت: محرومیت کردستان در چنین مراسمی هم خودنمایی می‌کند که به جای حضور قائم‌ مقام وزارتخانه و یا معاون امور استان‌ها، معاون امور بانوان در این مراسم حضور می‌یابند.

علاوه بر حضور رؤسای شش فدراسیون، مدیران چند سال گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول