اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پرورش استعدادهای ورزشی بسیجیان

هشت سالن ورزشی در استان قم ساخته شد

خبرگزاری فارس: به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی شرکت‌کنندگان در طرح حلقه‌های صالحین بسیج، هشت سالن بزرگ ورزشی در استان قم ساخته شده است.

هشت سالن ورزشی در استان قم ساخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: این سالن‌ها با عنایت رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و با همکاری سازمان ورزش بسیج و مهندسی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در شهرهای مختلف استان ساخته شده و برای تجهیز تحویل تربیت بدنی سپاه شده است.

رضا ملاصادقی افزود: هفت سالن از این تعداد کاربری ورزش‌های توپی و رزمی را دارد و یک سالن نیز سالن تیراندازی چند منظوره بوده و با نظارت فدراسیون تیراندازی ساخته شده و مراحل پایانی تجهیز را طی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک تمام این سالن‌ها برای بهره‌برداری برنامه‌های ورزشی حلقه‌های صالحین بسیج استان، تحویل حوزه‌های مقاومت بسیج شهری می‌شود.

مدیر ورزش قهرمانی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه هر یک از سالن‌ها به نام یکی از شهدای سپاه قم مزین شده است اظهار کرد: سالن ورزشی شهید ولی‌الله صحرایی در شهر پردیسان، سالن ورزشی شهید روح‌الله شکارچی در شهر کهک، سالن ورزشی شهید عبدالحسین موسوی‌نژاد در شهر جعفریه، سالن ورزشی شهید مهدی خبیر در ناحیه امام حسن(ع)، سالن ورزشی شهید سعید غلامی شهروز واقع در شهر قنوات، سالن ورزشی شهید عباس عاصمی در شهر سلفچگان، سالن شهید علی‌اکبر جمراسی در شهر دستجرد و سالن تیراندازی چند منظوره شهید محمد سلیمانی در مجموعه نخلستان سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) واقع شده است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول