اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

حذف دلالی در فوتبال مطالبه جدی ورزش‌دوستان

خبرگزاری فارس: دلالی در صنعت بزرگ فوتبال در حال حاضر نقش بسزایی را اجرا می‌کند که تمام مردم خواهان حذف این معضل اساسی از صحنه ورزش کشور هستند.

حذف دلالی در فوتبال مطالبه جدی ورزش‌دوستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دلالی در رشته فوتبال یکی از مباحثی جنجالی است که همیشه در محافل خبری بوده و ادامه‌دار خواهد بود.

واژه دلال بسیار واژه ناخوشایندی است و فاز جدید دلالیسم در فوتبال وقتی آغاز شد که ابتداٌ مختص به افراد خاص بوده ولی کم کم افراد زیادی با عنوان‌های مختلف این واژه را با خود حمل می‌کردند.

کسانی که مدیر، مربی، بازیکن، لیدر و حتی خبرنگارنماهایی که از قلم خود برای بزرگ یا کوچک‌شدن کسانی استفاد می‌کردند با جیب‌زدن رقم‌های هنگفت، فوتبال را زیر سئوال می‌برند.

البته لذت به جیب‌زدن سودهای کلان برای برخی مدیران فوتبال آنقدر شیرین بود که آنها حاضر شدند چوب حراج به حیثیت و آبروی خود بزنند تا از کنار این جایگاه به پولی درشت دست پیدا کنند.

البته قشر ضعیف فوتبالیست که اکثراٌ آنها برای مطرح شدن خود به این افراد برخورد می‌کنند که از این بازیکنان سوء‌استفاده‌های مختلفی مثل انجام کارهای غیراخلاقی و تهیه فیلم از این بازیکنان کرده تا در نتیجه این بازیکن نتواند سخنی برای گفتن در محافل قضایی ورزشی داشته باشد.

آیا می‌شود عزم را جزم کرد و این واژه مخوف را از صحنه ورزش حذف کرد، البته مقام‌های امنیتی، فدراسیون فوتبال و رسانه‌های مختلف دست به دست هم داده تا این واژه هولناک را از فوتبال به ویژه از ورزش حذف کرده ولی سهم مردم در این مورد چیست؟

کاری که مردم برای پاک‌کردن جامعه ورزش انجام دهند این است که با معرفی این افراد سودجو می‌توانند به سهم خود نقش بسزایی در این مقوله داشته باشند.

در پایان امید است که به‌زودی این واژه از صحنه ورزش کشور حذف شود.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول