اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برگزاری جشنواره سفرهای استانی رئیس جمهور

ورزش و جوانان استان مرکزی موفق به کسب عنوان برتر شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از کسب عنوان برتری روابط عمومی این اداره کل در بین روابط عمومی‌های کل استان در بحث برگزاری جشنواره سفرهای استانی رئیس جمهور خبر داد.

ورزش و جوانان استان مرکزی موفق به کسب عنوان برتر شد

سعید ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در برگزاری جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی کارشناسان مربوطه موفق به کسب عنوان چهارمی در بین دستگاه‌‌های مختلف استان شد.

وی تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری اراک، پالایشگاه نفت شازند و اداره ورزش و جوانان استان در بین سایر دستگاه‌ها بیشترین همکاری و مساعدت را در برگزاری این جشنواره داشتند که همین امر موجب تقدیر و تشکر استاندار مرکزی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی از مسئولان روابط عمومی این ادارات شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌ مرکزی ادامه داد: در جشنواره یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور این اداره کل بخش کوچکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه مصوبات سفر هیئت دولت را در مشهد و همچنین اراک به نمایش گذاشت.

ملکی خاطر نشان ساخت: سفر هیئت دولت برکات بسیار خوبی در حوزه ورزش استان به همراه داشته که افتتاح و بهره‌برداری از چندین سالن ورزشی در شهرها، افتتاح سالن‌های ورزشی در مناطق روستایی، احداث زمین چمن مصنوعی و دیگر پروژه‌های ورزشی بخشی از این اقدامات به شمار می‌رود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول