اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزریر ورزش و جوانان:

نگاه به مقوله ورزش باید فرامنطقه‌ای باشد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: جدای از اینکه باید نگاه ما نسبت به مقوله ورزش یک نگاه فرامنطقه‌ای و ملی باشد، نباید از خدمات و وظایف محوله خویش غافل شویم.

نگاه به مقوله ورزش باید فرامنطقه‌ای باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرضیه اکبرآبادی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در سنندج اظهار داشت: ورزش یکی از مهم‌ترین عوامل در ارتباط بین جوامع بوده و به عنوان صنعتی بزرگ توانسته ‌است جوامع بسیاری را متحول کند.

وی افزود: جدای از اینکه باید نگاه ما نسبت به مقوله ورزش یک نگاه فرامنطقه‌ای و ملی باشد، نباید از خدمات و وظایف محوله خویش غافل شویم.

معاون وزیر ورزش و جوانان از عملکرد دولت نهم و دهم در حوزه ورزش دفاع کرد و افزود: خدمات بسیاری در طول عمر این دو دولت در حوزه ورزش کشور انجام شده است که در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده ‌است.

اکبرآبادی خطاب به نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با نگاه هیجانی نمی‌توان مشکلات و موانع را برطرف کرد بلکه این مهم مقطعی بوده و بدون در نظر گرفتن اتاق‌های فکر و تدبر و تدبیر مناسب مدیریتی و برنامه‌ریزی مالی و مدیریتی و به کارگیری همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها نمی‌توان چالش‌ها و مشکلات را برطرف کرد.

وی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی خواست که نگاهی ملی داشته باشند و از هرگونه تفرقه‌افکنی خودداری کنند و در راستای استراتژی‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بردارند.

اکبرآبادی افزود: مردم کردستان همواره پیش‌قراولان دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بود‌ه‌اند و در مبحث اقتصاد مقاومتی و تعالی روز‌افزون ایران اسلامی پیشرو بوده‌اند اما با کمال احترامی که برای آنان و نماینده‌هایشان قایل هستیم باید فارغ از نگاه استانی، نگاه ملی و فرامنطقه‌ای داشته باشند.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان کردستان نیز در این مراسم گفت: با هماهنگی و مشورت نمایندگان و استاندار کردستان و دیگر مسئولان به فعالیت و رسالت‌های خویش عمل کرده و برای تعالی حوزه ورزش استان گام برخواهم داشت.

مهران تیشه‌گران افزود: همگانی کردن ورزش در استان و ارتقای شاخص‌های علمی در این حوزه از جمله اولویت‌هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از فرهاد عبداللهی مدیرکل سابق ورزش و جوانان کردستان قدردانی و مهران تیشه‌گران به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول