اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج ورزشکاران دشتستان:

ترویج فرهنگ بسیجی بین ورزشکاران ضروری است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج ورزشکاران دشتستان گفت: ترویج فرهنگ بسیجی بین ورزشکاران ضروری است.

ترویج فرهنگ بسیجی بین ورزشکاران ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حسین شکرانه بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی در برازجان اظهار داشت: گسترش روحیه ورزشی در جامعه امر بسیار مهمی است و مسئولان باید در این عرصه اهتمام ورزند.

وی افزود: افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی و حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و نباید در این عرصه کوتاهی صورت گیرد.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران دشتستان بر لزوم تقویت فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ بسیجی در بین سایر ورزشکاران ضروری است.

شکرانه خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ بسیجی به عنوان یک ضرورت باید در دستور کار مدیران ورزشی قرار گیرد و هیچ کس نباید کوتاهی کند.

این مسئول افزود: اگر فرهنگ بسیجی در بین ورزشکاران حاکم شود، به طور قطع در کنار پرورش جسمی، رشد و بالندگی معنوی نیز صورت خواهد پذیرفت.

وی ایجاد کانون‌های بسیج ورزشکاران در سطح شهرستان‌ها را باعث الگوگیری ورزشکاران از قهرمانان بسیجی، رشد و تعالی ورزش در بین جوانان با استعداد و جذب ورزشکاران متعهد در محیط‌های ورزشی عنوان کرد.

مسئول کانون بسیج ورزشکاران دشتستان به نقش بسیج ورزشکاران در جامعه ورزشی اشاره کرد و اذعان داشت: ما از بدو تاسیس کانون بسیج ورزشکاران به شناسایی و جذب ورزشکاران بسیجی مستعد پرداخته و در فضایی دوستانه به انجام برنامه‌ها و ماموریت‌های خود پرداخته‌ایم که تاکنون موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده‌ایم.

شکرانه خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین نهادها و هیئت‌های ورزشی با کانون بسیج ورزشکاران شهرستان شد و اظهار داشت: گسترش ورزش در ادارات و نهادها باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول