اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

اختصاص 50 میلیون تومان برای توسعه سالن ورزشی هیر

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از اختصاص 50 میلیون تومان اعتبار با هدف توسعه سالن ورزشی هیر در آینده نزدیک خبر داد.

اختصاص 50 میلیون تومان برای توسعه سالن ورزشی هیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات کشتی پهلوانی – سنتی هیر اظهار داشت: با توجه به استقبال پر‌شور جوانان برای حضور در میادین ورزشی وظیفه خود می‌دانیم با توسعه این سالن ورزشی در سال‌های آتی شاهد برگزاری مطلوب و مرتب این مسابقات در فضای فراخ‌تری باشیم.

وی با قدردانی از تلاش هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی – محلی در شکل‌گیری و راه‌اندازی این مسابقات خاطرنشان کرد: ورزش بهترین سرمایه اجتماعی در صیانت از سلامت جامعه است که همه می‌توانیم با تکیه بر آن جامعه خودمان را از هر آسیب و گزندی مصون نگه داریم.

فرماندار اردبیل یادآور شد: اکثر مدال‌آوران ورزشکار ما در المپیک زاده روستا بوده که از جمله آن می‌توان به دو قهرمان وزنه‌برداری ما سجاد انوشیروانی و سعید محمد‌پور اشاره کرد که هنوز هم در روستا ساکن هستند.

اکبری زیر‌ساخت ورزش قهرمانی را توجه به ورزش‌های همگانی، بومی – محلی و سنتی اعلام کرد و گفت:‌ اگر ما می‌خواهیم در سطح بین‌المللی و جهانی پرچم کشورمان را برافراشته نگه داریم و از غرور و هویت اصیل خود دفاع کنیم شایسته‌ترین تدبیر و ابزار تقویت ورزش و توجه به قهرمانان است.

این مسئول اهتمام دولت خدمتگزار به حوزه ورزش را یادآور شد و تاکید کرد: در شش سال اخیر به اندازه 24 سال قبل از آن رد این استان سالن ورزشی احداث، تکمیل و راه‌اندازی شده است که در این بین احداث سالن‌های ورزشی در مناطق روستایی یکی از شاخص‌ترین این حرکت‌ها و عملکرد‌هاست.

فرماندار اردبیل بیان داشت: ما در تداوم قهرمانی‌ها و پیروزی‌ها در عرصه ورزش و ارج نهادن به توانمندی ورزشکاران‌مان احداث سالن‌های ورزشی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دادیم تا به مطالبات ورزشکاران و عموم مردم پاسخ دهیم.

اکبری برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی – سنتی هیر را یکی از باسابقه‌ترین مسابقات ورزشی در سطح استان اعلام کرد و افزود: همه ساله در ایام ماه رمضان کشتی‌گیران توانمند این خطه و روستاهای همجوار کنار هم می‌آیند تا رقابت سالمی را ترتیب دهند و زمینه سرگرمی و پر‌کردن اوقات فراغت بیش از هزاران تماشاگر را نیز فراهم آورند که این خود حرکت مطلوب و مناسبی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم به ابتکار هیئت ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی – محلی استان اردبیل مراسم گلریزان برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی برگزار شد و با تخصیص مبلغ 2 میلیون تومان از طرف فدراسیون ورزش‌های سنتی و بازی‌های بومی – محلی همگان به وجد آمده و نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی و غیر‌نقدی به زلزله‌زدگان اقدام کردند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول