اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر امیدیه:

مسئولان با شفافیت مشکلات مردم را برطرف کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر امیدیه گفت: می‌طلبد مسئولان نظام با شتاب، قدرت و شفافیت بیشتری گره‌های کور زندگی مردم را باز کنند.

مسئولان با شفافیت مشکلات مردم را برطرف کنند

مهران افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در امیدیه به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: گرامیداشت هفته دولت در حقیقت به‌معنای ارج نهادن به مردم است که هر ساله باید پررنگ‌تر از سال‌های گذشته یاد شود.

وی با درود بر روح پرفتوح امام راحل و شهدای گرانقدر ایران اسلامی و با آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: امیدوارم هر کس در مقام و منزلت خود، توفیق آن را بیابد که خدمتگزار مردم و سرباز انقلاب و پاسدار ارزش و اندیشه‌های نظام و انقلاب باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر امیدیه با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: ما وارث یک نظام مردمی و انقلابی هستیم که می‌طلبد، مسئولان آن با شتاب، قدرت و شفافیت بیشتری گره‌های کور زندگی مردم را باز کنند.

وی اضافه کرد: بهترین راه برای تبلیغ اسلام و محکم کردن پایه‌های نظام همچنین ایجاد امنیت سیاسی و اجتماعی، خدمت‌رسانی به مردم و ارج نهادن به ارزش‌های انقلاب و نظام است.

افضلی در پایان عنوان کرد: بر مبنای این رویکرد و نگرش، مسئولان باید هفته دولت را برای بررسی عملکرد خود فرصتی ناب و مغتنم شده بدانند و از آن کمال بهره و استفاده را ببرند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول