اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته دولت/دستگاه‌ها در ارزشیابی سالانه شرکت کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: امسال بعد از سال‌ها تاخیر در اجرای جشنواره شهید رجایی این جشنواره هفته دولت با هدف معرفی دستگاه‌های برتر اجرایی در اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته دولت/دستگاه‌ها در ارزشیابی سالانه شرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل علیپور ظهر امروز در جلسه کمیته تحول اداری در اردبیل با یادآوری اینکه ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی بر اساس مدیریت عملکرد در قالب 36 شاخص انجام شده است، اظهار داشت: در این ارزیابی سعی شده است با در نظر گرفتن 10 برنامه تحول اداری در بخش عمومی و اختصاصی نظیر استقرار نظام بهره‌وری، ارتقای پاسخگویی، نظام‌مند کردن برنامه‌های اجرایی، استقرار و توسعه الکترونیکی، ساماندهی نیروی انسانی، اصلاح ساختار تمرکز‌زدایی، سلامت اداری و توانمند کردن نیروی انسانی مورد ارزیابی و توجه قرار گیرد که بر همین اساس دستگا‌ه‌های اجرایی در چهار بخش عالی، خوب، متوسط و ضعیف ارزیابی شدند.

علیپور با بیان اینکه بیش از یک‌هزار نفر ساعت کار کارشناسی در این زمینه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ما از دستگا‌ه‌های اجرایی انتظار داریم ظرف 48 ساعت آینده اگر در این طرح ارزشیابی حضور پیدا نکردند حضور یابند تا با تشخیص شاخص‌ها مورد سنجش قرار گیرند.

این مسئول یادآور شد: البته در این ارزشیابی شاخص‌ها برای ارزیابی دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان و ستادی متفاوت است و برخی از دستگا‌ه‌ها که هیچ سر و کاری با مردم نداشته و کار ستادی می‌کنند با دستگاهی که ارتباط مستقیم با مردم دارند به صورت متفاوت ارزیابی شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل عنوان کرد: دستگا‌ه‌هایی که در این رتبه‌بندی امتیاز عالی و 94 به بالا را کسب کنند می‌توانند 20 درصد از مزایای بیشتر برای کارکنان استفاده کنند.

علیپور بیان داشت: بیش از 76 دستگاه اجرایی در این ارزیابی شرکت کردند و از دستگاه‌هایی که پیش از این در این ارزیابی مشارکت نکرده‌اند انتظار داریم ظرف 48 ساعت آینده در این امر مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی از احیا و برگزاری مجدد جشنواره شهید رجایی با هدف انتخاب و معرفی سه دستگاه نمونه استانی و یک دستگاه نمونه استانی برای معرفی به جشنواره کشوری خبر داد و افزود: در این جشنواره عملکرد دستگاه‌ها بر اساس سه شاخص تحقق توسعه دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی و همچنین تکریم ارباب رجوع انجام می‌شود که امیدواریم از سه دستگاه نمونه استان تقدیر و تشکر شده و دستگاه برتر استانی نیز به جشنواره کشوری راه پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل ادامه داد:‌ البته در این زمینه دستور‌العمل‌ها، ضوابط و نحوه تشکیل ستادهای کشوری، وزارتی و استانی به دستگا‌ه‌های مختلف اجرایی اعلام شده است تا در یک رقابت سالم دستگاه برتر معرفی شده و به عنوان الگو مورد توجه قرار گیرد.

حق و حقوق تعهد شده نیروهای انتقال یافته باید تمام و کمال پرداخت شود

علیپور در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بروز برخی از مشکلات برای نیروهای انتقالی از مرکز کشور به استان اردبیل گفت: همه دستگاه‌های متقاضی موظف هستند تمام مزایای تعهد شده را در این انتقال بر‌آورده کنند.

این مسئول تصریح کرد: اگر دستگاهی قرار بود حقوق و مزایا، مسکن و یا سایر مزایا را به این نیروهای اعطا کنند با ید به معنای واقعی حق و حقوق این نیروها پرداخت شود تا مبادا در این روند معضل و مشکلی به وجود آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل در پایان سخنان خود اظهار داشت: در این زمینه بازرسانی از تهران هفته آینده شرایط و وضعیت را مورد سنجش قرار می‌دهند تا با دستگاه‌هایی که به تعهد خود عمل نکرده‌اند برخورد انجام شود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول