اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه خبر داد

اجرای 50 ویژه‌برنامه هفته دولت در عسلویه

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه از اجرای 50 ویژه‌برنامه هفته دولت در عسلویه خبر داد.

اجرای 50 ویژه‌برنامه هفته دولت در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری در نشست مسئولان عسلویه با اشاره به فرا رسیدن روز قدس اظهار داشت: روز قدس روز حمایت از مستضعفان و روز دفاع از ارزش‌های امام راحل است.

وی افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها را برای حضور باشکوه مردم در این مراسم فراهم کرده‌ایم و به فضل خدا شاهد حضوری بی‌نظیر باشیم.

بخشدار ویژه عسلویه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، به بیان ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید والامقام پرداخت و مردمی بودن، ساده‌زیستی، عشق به خدا و خستگی‌ناپذیری را رمز ماندگاری یاد و خاطره این بزرگواران دانست.

نادری با بیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت و فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی از خدمات دولت است خاطر‌ نشان کرد: هفته دولت امسال با توجه به آخرین سال دولت دهم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مدیران دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی لازم از خدمات دولت به‌عمل آورند.

وی خدمات ارزنده و گسترده دولت نهم و دهم در بخش عسلویه در حوزه‌های مختلف برق، آب، مسائل آموزشی، راه‌ها و… را گسترده و کم‌نظیر دانست و تصریح کرد: آمار و ارقام فعالیت‌های صورت گرفته در دولت نهم و دهم نشان از عزم راسخ دولت مردمی احمدی‌نژاد برای توسعه عمران و آبادانی کشور است و خدمات این دولت با دولت‌های پیشین در این منطقه قابل مقایسه نیست و دوست و دشمن به آن اعتراف می‌کنند.

نادری از مسئولان ادارات خواست برای اطلاع‌رسانی عمومی از عملکرد هشت ساله دولت نهم و دهم در نمایشگاه و دستاوردهای دولت که در هفته دولت در شهر عسلویه برگزار می‌شود مشارکت و حضور فعال داشته باشند.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه در هفته دولت امسال بیش از 50 ویژه‌برنامه در عسلویه خواهیم داشت افزود: بازدید از خانواده معظم شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار مسئولان با مردم، جلسات پرسش و پاسخ با اقشار مختلف، افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، تجلیل از کارمندان دولت، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم، چاپ دفترچه عملکرد 8 ساله ادارات و… از جمله برنامه‌های هفته دولت است.

در این نشست اعضای کمیته‌های پنجگانه ستاد هفته دولت عسلویه متشکل از کمیته فرهنگی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی و تدارکات، عمرانی، امنیتی و نظارت انتخاب شدند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول