اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان نور

29 پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار نور از افتتاح و کلنگ‌زنی 29 پروژه با اعتبار حدود هشت میلیارد تومانی در هفته دولت خبر داد.

29 پروژه در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان نور بیان داشت: فشارها و تحریم‌ها مانع خدمات‌رسانی دولت و مسئولان به مردم نمی‌شود و نخواهد شد.

وی اظهار داشت: مسئولان ما با الگوبرداری از روش و منش شهیدان دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و هرگز کار خدمت‌رسانی فراموش نخواهد شد.

فرماندار نور با بیان اینکه مراسم هفته دولت با محوریت شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریور در مسجد جامع شهر نور برگزار می‌شود از افتتاح و کلنگ‌زنی 29 پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، بهداشتی و ... در هفته دولت در این شهرستان با اعتبار 7 میلیارد و 785 میلیون و 800 هزار تومان خبر داد.

مشایخی ابراز داشت: 27 پروژه از مجموع 29 پروژه افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد که شامل زیرسازی و آسفالت راه روستایی، هنرستان فنی و حرفه ای، آبرسانی، خانه بهداشت و مراکز تولیدی است که اشتغالزا و مولد هستند و به اقتصاد شهرستان و استان و خانوارهای منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

وی هفته دولت را فرصتی برای اطلاع‌رسانی شفاف عملکرد دولت توسط مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و از همه مسئولان شهرستان خواست عملکرد دستگاه خود را به‌صورت دقیق و شفاف به اطلاع شهروندان برسانند و در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

فرماندار نور در ادامه حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه شرعی دانست و از همگان تقاضا کرد در این راهپیمایی شرکت کنند.

احمد محمدی معاون فرماندار نور نیز در این جلسه با اشاره به تلاش دشمنان در ضعیف جلوه‌دادن خدمات نظام به ویژه خدمات اقتصادی دولت از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست عملکرد دستگاه متبوع خود را به‌صورت شفاف اما برجسته اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول