اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

بهره‌برداری از 268 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از بهره‌برداری از 268 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر خبر داد.

بهره‌برداری از 268 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمدحسین جهان‌بخش در جمع مدیران شهرستان دشتستان با تشکر از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب برای حمایت و دفاع از مظلومان و محرومان فلسطینی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و امروز شاهد آن بودیم که در بسیاری از کشورهای جهان راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یقینا وعده امام راحل و مقام معظم رهبری که حذف اسرائیل، این غده سرطانی منطقه، از جهان است به تحقق خواهد پیوست و شاهد آزادی کشور فلسطین و آزادی قدس شریف، قبله اول مسلمانان خواهیم بود.

جهان‌بخش با تسلیت حادثه آذربایجان بیان داشت: یقینا کمک‌های مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در رفع مشکلات مردم آذربایجان اثرگذار است و از مردم مؤمن، متدین و همیشه در صحنه استان بوشهر می‌خواهیم در این شرایط حساس به یاری هم‌وطنان آذری خود بپردازند.

وی اضافه کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای انعکاس خدمات ارزشمند و جهادی دولت و بیان خدمات گسترده دولت برای مردم است و باید از تمام توان از آگاهی‌رسانی به مردم در خصوص خدمات صورت گرفته بهره ببریم.

این مسئول ادامه داد: همه دولت‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات گسترده‌ای برای توسعه و آبادانی میهن اسلامی انجام داده‌اند که قابل تقدیر است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمات دولت دکتر احمدی‌نژاد در استان بوشهر با دولت‌های قبل قابل قیاس نیست تصریح کرد: در دولت‌های قبل در سه برنامه 5 ساله توسعه شاهد هزینه‌کرد 430 میلیارد تومانی در استان بوشهر بودیم، ولی در یک برنامه 5 ساله توسعه در دولت عدالت‌محور شاهد هزینه‌کرد 2 هزار و 300 میلیارد تومان اعتبارات در استان بوشهر بودیم که این اعتبارات نقش ارزنده‌ای در توسعه و آبادانی ایران اسلامی ایفا می‌کند.

جهان‌بخش به اجرای طرح‌های مهر ماندگار توسط دولت خدمتگزار اشاره کرد و افزود: اجرای طرح مهر ماندگار از خدمات ارزنده دولت در راستای عمران و آبادانی ایران اسلامی است که در سال پایانی عمر دولت عدالت‌محور شاهد اجرای آن خواهیم بود و این مهم تاثیر بالایی در آبادانی ایران اسلامی دارد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌های موجود در ایام بزرگداشت هفته دولت شاهد بهره‌برداری از 475 پروژه عمرانی با اعتبار 268 میلیارد تومان در استان بوشهر خواهیم بود.

استاندار بوشهر اذعان داشت: کلنگ‌زنی 81 پروژه مهم عمرانی با اعتبار 79 میلیارد تومان از اقداماتی است که در هفته دولت شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول