اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انزلی خبر داد

افتتاح 426 پروژه عمرانی انزلی در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار انزلی از بهره‌برداری 426 طرح و پروژه عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 426 پروژه عمرانی انزلی در هفته دولت

سعادتمند داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت است، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 426 پروژه عمرانی در انزلی به بهره‌برداری می‌رسد که آغاز افتتاح آنها از دوم شهریور جاری است.

وی میزان اعتبار این تعداد پروژه را بالغ بر 128 هزار و 926 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: بهره‌برداری از شبکه دیجیتال فرهنگی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انزلی از جمله پروژه‌های مهم این شهرستان است.

این مسئول دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقات ورزشی، دیدار عمومی مردم با مسئولان و... را از دیگر برنامه‌های هفته دولت بیان کرد.

وی با برشمردن طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت اذعان کرد: احداث شبکه‌های فرعی آبیاری و زهکشی، تعمیق و لایروبی آب‌بندان‌های روستاهای سیاه‌وزان، علی‌آباد، کچلک، رود پشت، کپور چال و شیل‌سر از جمله این پروژه‌هاست.

داودی 37 مورد اجرای طرح شرکت توزیع برق گیلان در انزلی، افتتاح شرکت نعیم کارتن، افتتاح بانک نشا و 25 طرح تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) را از جمله پروژه‌ها عنوان کرد.

وی، افتتاح واحد آموزشی مرکز درمانی شهید بهشتی بندرانزلی شامل کتابخانه، مرکز اساتید و محل استراحت دانشجویان پزشکی را از دیگر پروژه‌ها بیان کرد.

فرماندار انزلی پروژه‌های شهرداری این شهر را شامل لوله‌گذاری خیابان‌ها، جدول‌گذاری، آسفالت و زیرسازی خیابان‌ها، پیاده‌رو سازی، نصب 158 عدد تیر چراغ برق و تجهیزات روشنایی، احداث میدان، آزادسازی ساحل، خرید دستگاه لودر و قیر پاش و ... را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

وی افتتاح 300 واحد از پروژه 2 هزار واحدی اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر انزلی را از جمله پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: در هفته دولت 15 واحد مسکونی 60 متری از پروژه 2 هزار واحدی مسکن مهر بندرانزلی نیز افتتاح می‌شود.

داودی از افتتاح آب شیرین‌کن سنگاچین در هفته دولت خبر داد و برگزاری یادواره شهدای کارمند را از دیگر برنامه‌های هفته دولت در انزلی بیان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول