اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

فرمانداری برتر هرمزگان در جشنواره شهید رجایی معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت: فرمانداری برتر استان هرمزگان در جشنواره شهید رجایی معرفی می‌شود.

فرمانداری برتر هرمزگان در جشنواره شهید رجایی معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ ساسان مبینی صبح امروز در نخستین نشست کارگروه برگزاری جشنواره شهید رجایی اظهار داشت: ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در این جشنواره بر سه محور توسعه دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی و شهروندمداری در ارائه خدمات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان با تاکید بر این نکته که ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به نوعی از فرآیندهای راهبردی است، تصریح کرد: شناسایی انحرافات سازمانی و بهبود در عملکرد سازمانی و کارکنان از مزیت‌های ارزیابی عملکرد است.

وی افزود: در جشنواره شهید رجایی امسال که هم‌زمان با هفته دولت برگزار می‌شود، دستگاه‌های اجرایی برتر در محورهای ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی، اختصاصی، نماز و تعامل با مدیریت ارشد استان معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مبینی اضافه کرد: این جشنواره با هدف توسعه و ترویج فرهنگ عدالت‌گستری، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا در نظام اداری، توسعه و ترویج فرهنگ کار تیمی به جای فرهنگ کار فردی، ارتقای کارآمدی، بهره‌وری، پاسخ‌گویی و شفافیت عملکرد دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: نظام‌مند کردن فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی از طریق بازخوردهای نتایج ارزیابی و بازنگری اهداف، سیاست‌ها، وظایف و برنامه‌های آنها، تقویت وجدان کاری، انضباط اجتماعی و اقتصادی، روحیه کار جهادی، کارآفرینی و درستکاری، تشویق و ترغیب مدیران و کارمندان به ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به ارباب‌رجوع و شناسایی، انتخاب، معرفی و تقدیر از برگزیده‌ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول