اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی شرکت برق خراسان‌شمالی خبر داد

پست فوق توزیع بدرانلو در هفته دولت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: پست فوق توزیع برق بدرانلو در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

پست فوق توزیع بدرانلو در هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی، قربانعلی علی‌نیا اظهار کرد: با توجه به اهمیت تأمین برق مستمر و بی‌نقص برای مشترکان، به خصوص در بخش‌های صنعتی و کشاورزی، پست فوق توزیع بدرانلو به مجموعه پست‌های برق این استان افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد این پست 50 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، افزود: این مبلغ از محل اعتبارات شرکت توانیر تأمین و جذب شده است.

علی‌نیا خاطرنشان کرد: با افتتاح و وارد مدار شدن این پست در استان، بروز هرگونه مشکلات احتمالی در خصوص افت ولتاژ یا تأمین برق برای مشترکان صنعتی و کشاورزی منتفی خواهد شد.

خبر دیگری نیز حاکی است، یکی از پرسنل این شرکت موفق به تألیف و انتشار یک عنوان کتاب شد.

کارشناس مسئول نظارت بر خدمات مشترکان شرکت توزیع برق خراسان‌شمالی موفق شد کتابی تحت عنوان "101 اصل در رسیدن به آرامش" را تألیف و روانه بازار نشر کتاب ایران کند.

"محمدعلی پروانی" در این کتاب اصول شاد زیستن، راه‌های پیشگیری از استرس و راهکارهای کاهش عصبانیت را در سه بخش متوالی بررسی و تحلیل کرده است.

وی همچنین هدف از نگارش این کتاب را ایجاد انقلاب درونی و رفتاری به منظور بهره‌مندی از یک زندگی ایده آل و شاد توصیف کرده است.

نام‌برده سه اثر دیگر با عناوین "جعبه ابزار مدیران، سرپرستان و صاحبان کسب و کار"، "چهار رمز موفقیت در بازاریابی و فروشندگی" و "شش کلاه" را نیز در نوبت انتشار دارد.

هم اکنون کتاب "101 اصل در رسیدن به آرامش" تألیف " محمدعلی پروانی" و از انتشارات جهانی و در تیراژ دو هزار نسخه، در کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور قابل دسترس است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول