اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان:

هفته دولت فرصت شایسته‏ای برای انعکاس فعالیت‏هاست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: هفته دولت فرصت شایسته‏ای برای انعکاس فعالیت‏هاست و باید به این امر توجه داشت.

هفته دولت فرصت شایسته‏ای برای انعکاس فعالیت‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده صبح امروز در دیدار با کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار داشت: بهره‏گیری از برکات و فضایل ماه مبارک رمضان، بهترین موقعیت را برای ارائه خدمات مناسب‏تر و خالصانه‏تر به مردم ایجاد می‏کند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: هفته دولت فرصت مهم و شایسته‏ای برای انعکاس تحولات و اطلاع‏رسانی فعالیت‏ها در راستای خدمات‏رسانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به حال حجم وسیعی از شبکه‏ها در حوزه صنعت توزیع برق احداث شده است، افزود: 94 درصد تاسیسات برق‏رسانی در استان سمنان بعد از انقلاب اسلامی برقرار شده و این مهم بیانگر خدمتی است که دولت در راستای رفاه و آسایش مردم به انجام رسانده و این فعالیت‏ها استمرار دارد.

موسوی‏زاده دستاوردهای سترگ دولت‏های نهم و دهم در عرصه صنعت توزیع برق را یادآور شده و اظهار داشت: در دولت مهر نیز حجم قابل توجهی از فعالیت‏ها اجرایی شده و شاهد توسعه چشمگیر شبکه‏ها و تاسیسات برق‏رسانی در استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود را برای تداوم خدمات‏دهی مناسب و به‏هنگام به مردم صرف کنیم، تصریح کرد: مدیریت تاسیسات موجب استمرار خدمات شده و با ارتقای شاخص‏های کمی و کیفی و انجام کار برای خدا، رضایت‏مندی مردمی بیش از پیش حاصل خواهد شد.

در ادامه این مراسم و به قید قرعه از 14 نفر کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان که در "طرح تلاوت نور و انتظار" ویژه ختم قرآن کریم برای تعجیل و سلامتی آقا امام زمان (عج) شرکت کرده بودند، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول