اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری لنده:

مصلای نماز جمعه لنده در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری لنده گفت: مصلای نماز جمعه لنده در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

مصلای نماز جمعه لنده در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری با اشاره به ماه مبارک رمضان و فضیلت‌های آن، روز قدس را یادآور شد و اظهار داشت: یکی از موارد مهمی که در این ماه عزیز در حال پیگیری و تحقق بوده آزادی سرزمین قدس از چنگال رژیم صهیونیستی و رهایی نخستین قبله مسلمین از یوغ استکبار است.

جمالی تصریح کرد: همان‌گونه که امام خمینی (ره) فرمودند: «روز قدس، روز تعیین سرنوشت ملت‌های مظلوم تا رهایی از سلطه استکبار است» و همه ما با حضور پررنگ خود در این مراسم انزجار مسلمین را از سلطه رژیم صهیونیستی بر سرزمین و نخستین قبله مسلمین جهان اعلام می‌داریم.

وی افزود: مردم لنده همچون سراسر ایران در روز قدس با حضور خود حماسه‌ای به یاد ماندنی را رقم می‌زنند.

رئیس شورای اداری لنده در ادامه با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت گفت: در این هفته پروژه‌های مهمی در سطح شهر و بخش لنده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

جمالی یادآور شد: پروژه‌های دبیرستان شش کلاسه چهارراه عالی طیب، سالن ورزشی پوریای ولی، ساختمان پزشکان شبکه بهداشت و خانه بهداشت روستای ایندک از جمله پروژه‌های افتتاحی و مورد بهره‌برداری است که در این هفته اجرا می‌شوند.

وی گفت: در این هفته نیز پروژه مصلای نماز جمعه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی در ادامه به کارهای انجام شده در حوزه آبفای روستایی اشاره کرد و ادامه داد: فاز دوم آبرسانی به روستاهای چهارراه عالی طیب با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال در حال پیگیری بوده و در آینده نزدیک شبکه آبرسانی به روستای مال ملا با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال اصلاح و تعمیر می‌شود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول