اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد هفته دولت بردخون خبر داد

آغاز فعالیت نمایندگی ثبت احوال بردخون در هفته دولت

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد هفته دولت بردخون گفت: فعالیت نمایندگی ثبت احوال استان بوشهر در شهر بردخون در هفته دولت آغاز می‌شود.

آغاز فعالیت نمایندگی ثبت احوال بردخون در هفته دولت

نعمت‌الله عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بردخون اظهار داشت: دولت خدمات و فعالیت‌های زیادی در کشور انجام داده است که دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد خود را برای مردم بیان کنند.

عباسی گفت: دولت‌ها تلاش زیادی در راه عمران کشور و رفاه مردم داشته‌اند که این خدمات در دولت‌های نهم و دهم بسیار چشمگیر و گسترده بوده است و بردخون نیز در این زمینه از برکات فراوانی بهره‌مند شده است.

وی افزود: ستاد هفته دولت در بردخون با مسئولیت شهرداری تشکیل شد که متشکل از کمیته‌های فرهنگی و تبلیغات،اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، تربیت بدنی، انتظامات، روستاها، پشتیبانی و مالی، اجرایی است و در جلساتی که تشکیل شد مسئولان کمیته‌ها و دبیر ستاد تعیین و مشغول فعالیت شدند.

عباسی با اشاره به برنامه‌های این هفته گفت: عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدا و تجدید پیمان با شهدای عزیز،دیدار مسئولان و کارکنان اداری با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، حضور کارکنان و مسئولان ادارات در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی با امام جمعه بردخون، حضور مسئولان استان و شهرستان در منطقه از جمله برنامه‌های این هفته در بردخون است.

مسئول ستاد هفته دولت بردخون اضافه کرد: در هفته دولت برنامه‌های دیگری نظیر تجلیل از کارمندان نمونه، اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی، اجرای مراسم ویژه سالروز شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر، حضور مسئولان در روستاها، حضور مسئولان در ادارات و دیدار با کارکنان اداری اجرا خواهد شد.

وی همچنین به افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌ها در بردخون اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از ساختمان شهرداری با حضور مسئولان ارشد استان، آغاز ادامه بلوار شهید بردستانی، بهره‌برداری از ساختمان دهیاری آبکش، آغاز فعالیت نمایندگی ثبت احوال بردخون، بهره‌برداری از خیابان آسفالت روستای وحدت‌آباد، بهره‌برداری از طرح تفکیک پسماند از مبدأ در روستای آبکش برای نخستین‌ بار در بردخون از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این منطقه است.

شهردار بردخون در پایان خواستار حضور پرشور مردم و مسئولان در ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در بردخون شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول