اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبادان اعلام کرد

برگزاری نمایشگاه تخصصی ویژه هفته دولت در آبادان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار آبادان گفت: همزمان با هفته دولت نمایشگاهی از دستاوردهای ارگان‌های دولتی در آبادان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی ویژه هفته دولت در آبادان

شهاب صدیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و در نخستین روز شهریورماه سال جاری، نمایشگاهی از دستاوردهای ارگان‌های دولتی در شهرستان آبادان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در مقابل ساختمان سپاه پاسداران آبادان برگزار و مجری این برپایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبادان است.

معاون عمرانی فرمانداری آبادان ادامه داد: به‌منظور شفاف‌سازی خدمات و فعالیت‌های ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی به شهروندان آبادانی، کارگروه‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی مراسم هفته دولت در فرمانداری منطقه برپا می‌شود.

وی با اشاره به وجه تمایز نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های پیش گفت: در سال‌های پیش نمایشگاه هفته دولت در شهرستان آبادان به صورت کلی و به شکل کشوری برگزار می‌شد.

صدیقی ادامه داد: امسال با هم‌اندیشی کمیته‌های مختلف خدمات هفت ساله دولت در محدوده شهرستان آبادان به صورت تخصصی برگزار می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری آبادان افزود: از طریق فرمانداری منطقه، همه ارگان‌ها و ادارات دولتی مستقر در شهرستان آبادان می‌توانند برای شرکت در نمایشگاه، عملکردها و دستاوردهای خود را معرفی کنند.

صدیقی در پایان اظهار کرد: هفته دولت برای تجدید پیمان و عهد با دولتمردان شهیدی است که جان خود را برای حفظ آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران به ملت و رهبر انقلاب تقدیم کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول