اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو

جذب 350 میلیون تومان اعتبار برای ساخت 3 مسجد در دالاهو

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو گفت: اعتباری در حدود 350 میلیون تومان از سفر مقام معظم رهبری به استان برای ساخت 3 مسجد در شهرستان دالاهو جذب شده ‌است.

جذب 350 میلیون تومان اعتبار برای ساخت 3 مسجد در دالاهو

حجت‌الا‌سلام سید جواد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: انسان وقتی در محراب عبادت قرار می‌گیرد به کرامت و اوج می‌رسد.

موسوی با بیان اینکه مدرسه تکامل انسان‌ها است افزود: انسان در مسجد با دعا و ذکر شمیم بهشت و بوی خدا را احساس می‌کنند و از فرش به عرش می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت مسجد تصریح کرد: مسجد محل برگزاری نماز است نماز ستون دین، معراج مومن، معیار تشخیص کفر و ایمان و... اهمیت نماز جایگاه مسجد را معرفی می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو با اشاره به اینکه مسجد فقط جایگاه عبادت نیست گفت: مساجد جایگاه بسیار بالایی در این اسلام دارد، از صدر اسلام مساجد کانون آموزش و تربیت، جایگاه مشورت دادن و پیمودن سیر و سلوک است.

موسوی بابیان روایاتی از پیامبر اکرم‌(ص) تصریح کرد: اگر کسی با نیت برای خدا مسجد بسازد هر چند کوچک باشد خدا برایش در بهشت خانه‌ای خواهد ساخت.

وی با اشاره به وضعیت مساجد شهرستان دالاهو اظهار کرد: در شهرستان دالاهو 21 مسجد وجود دارد که2 مسجد آن در شهر دالاهو دایر و فعال است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دالاهو افزود: اعتباری در حدود 350 میلیون تومان از سفر مقام معظم رهبری به استان برای ساخت 3 مسجد در  شهرستان دالاهو جذب شده ‌است.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول