اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تجمعی

دانشگاه آزاد زاهدان نسل‌کشی مسلمانان میانمار را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد زاهدان با تجمع در مسجد‌النبی این دانشگاه، نسل‌کشی مردم مسلمان و مظلوم میانمار و سکوت مجامع حقوق بشری را محکوم کردند.

دانشگاه آزاد زاهدان نسل‌کشی مسلمانان میانمار را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد زاهدان، کارکنان، اساتید و دانشجویان واحد زاهدان در حمایت از نسل‌کشی مردم مسلمانان و مظلوم میانمار و سکوت مجامع حقوق بشری در مقابل مسجدالنبی (ص) در این واحد دانشگاهی تجمع کردند.

کارکنان،‌ اساتید و دانشجویان واحد زاهدان در شعارهای خود کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع میانمار توسط گروه‌های افراطی بودایی و سکوت مجامع بین‌المللی را محکوم کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز، شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل و سکوت هر مسلمان اهانت است به قرآن، که نشان‌دهنده خشم و انزجار مجموعه دانشگاهی واحد زاهدان نسبت به قتل عام مردم مسلمان و مظلوم میانمار بود سر داده شد و آنها خواستار خاتمه این کشتار توسط استکبار جهانی شدند.

کارکنان، اساتید و دانشجویان واحد زاهدان طوماری را که در حمایت از مسلمانان میانمار تهیه شده بود امضاء‌ کردند.

در پایان بیانیه‌ای که در محکومیت کشتار مردم مسلمان میانمار توسط هیئت رئیسه، اعضاء هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان واحد زاهدان، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامی و علوم و تحقیقات استان سیستان‌وبلوچستان اعلام شده بود درمیان تجمع‌کنندگان توزیع شد.

در این بیانیه آمده است: امروز جریان ظلم در دنیا، حققیتاً یک جریان بی‌سابقه است امروز این قدرت‌های بزرگ با وسایل تبلیغاتی همه‌گیر و امکاناتی را که حق را به صورت باطل و باطلی را به صورت حق جلوه می‌دهد، در دنیا مسلط هستند، قدرت‌هایی که برای ارزش‌های انسانی و الهی ذره‌ای ارزش قائل نیستند و به آن اعتنایی ندارند چه کسی می‌خواهد در مقابل اینها بایستد و مطلب حق را بیان کند؟ ببینید امروز در دنیا چه می‌کنند و چقدر ملت‌ها به ویژه ملت‌های مسلمان مظلوم واقع می‌شوند. آن وقت آقایان می‌نشینند و دم از طرفداری از حقوق بشر می‌زنند و شرم هم نمی‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره دفاع از مظلومان دنیا بوده است و ایستادگی در برابر تمام خطرات ناشی از این حمایت‌ها از ارکان این نظام بوده است. جامعه رو به رشد و متعالی ایران مردان و زنانی را به خود دیده است که به هنگام فرا رسیدن فصل بشارت‌ها و شجاعت‌ها جان در کف نهاده و برای مرز و فرامرز خود ارزش‌های ایمانی و انسانی قائل شده و همیشه در وجدان و اخلاقیات این ملت مسلمان و ظلم ستیز رعایت حقوق بشر به معنای اخص کلمه در بیان و عمل نهادینه شده است.

این بیانیه حاکی است: آن چه که حق است به گوش افکار عمومی اروپا و آمریکا نمی‌رسد و همیشه در قالب آزادی‌بیان گول زمامداران دولت‌های مستبد به اصطلاح دموکراسی‌خواه را خورده‌اند و همواره با سانسور مطالب روبه‌رو بوده‌اند.

مدعیان حقوق بشر و طرفداران اسرائیل غاصب پس از آن که بهار عربی در کشورهایی چون مصر، یمن و لیبی صورت گرفت نگاه متجاوزگرانه خود را رو به شیعیان بحرین سوریه و بالاخره کشوری گمنام به نام میانمار دوخته‌اند. آن جا که مسلمانان حق طبیعی و نسبی زندگی خود را می‌خواهند، امروز چشم جهان اسلام به نیات خیرخواهانه و مستبد ستیز جمهوری اسلامی ایران دوخته شده و در نظام مقدس ایران اسلامی پرچم امر به معروف و نهی از منکر همیشه افراشته است و حاشا و کلا که این پرچم هرگز به دست سلطه‌طلبان و ستمگران به پایین نخواهد آمد.

در این بیانیه آمده است: فتنه‌هایی که از طرف آمریکا، انگلیس و اسرائیل در جهان روز به روز افزایش می‌یابد چهره کریه این کشورها را نشان می‌دهد و ایستادگی مردم مسلمان جهان را دو چندان می‌کند. سنت جهاد در مقابل ظلم گاهی اجازه فکر به هر مسلمانی را می‌دهد تا با اتحاد و همدلی نیزه‌ای را که به سوی برادری کشیده شده برگرداند و در جان و ریشه هر متجاوز فرو نماید.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سیستان‌وبلوچستان، منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی همه و همه اعلام حمایت خود را از مردم مسلمان و مظلوم کشور میانمار اعلام کرده و با تجمع در مسجدالنبی و قرائت دعای توسل ضمن توسل به خداوند متعال و حرمت ائمه اطهار آرزوی روزهای رسوایی ابرقدرت‌های شرق و غرب و پیروزی استکبار ستیزان را از خداوند منان مسئلت می‌نمایند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول